728 x 90

حمله نظامى آمريكا به سوريه,

مردم سوریه خواهان حملات بیشتر به رژیم اسد شدند

-

مردم سوریه درخواست حمله بیشتر به  رژیم اسد را دارند
مردم سوریه درخواست حمله بیشتر به رژیم اسد را دارند
مردم سوریه می‌گویند ما سالهاست خواستار برخورد قاطع با رژیم اسد هستیم اما کاری نمی‌شد. حالا هم باید حمله به آن ادامه پیدا کند:
در اردوگاه نور در نزدیکی مرز ترکیه که محل اسکان بیش از هزاران پناهجوی سوری است، اکثریت مردم از حمله موشکی آمریکا به پایگاه اسد خوشحالند و آن را آغازی بر پایان قدرت بشار اسد می‌دانند.

محمدعلی، یکی از پناهجویان این کمپ می‌گوید: «این حمله خیلی خوب بود. ما خواهان حمله بیشتر به اسد هستیم. ما مدت طولانی است که منتظر این حمله هستیم. او با سلاح شیمیایی به ما حمله کرد، مردم و کودکان را بمباران کرد. بالاخره تصمیم گرفتند او را هدف قرار دهند. باید او را کاملاً برکنار کنند».

خالد احمد، پناهجوی سوری می‌گوید: «ما چهار یا پنج سال است که آواره‌ایم و در بدترین وضع زندگی می‌کنیم. ما خواهان کنار رفتن اسد هستیم. می خواهیم از شر او راحت شویم تا مردم بتوانند به خانه هایشان، به خانواده‌هایشان و به سرزمینشان بازگردند. امیدوارم او را بیشتر بمباران کنند».

بامداد روز جمعه، ناوهای جنگی آمریکا با شلیک ۵۹ موشک کروز «تاماهاگ»، پایگاه هوایی الشعیرات واقع در استان حمص سوریه را هدف حمله قرار دادند.

منابع مطلع می‌گویند این پایگاه و تواناییهای آن منهدم شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29c796e7-3bbf-4ab7-8f17-a5daa4a7cd27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات