728 x 90

نماینده مجلس ارتجاع: نتیجه افتخار سیاست برد-برد در مذاکره با دشمن باخت محض است

محمد جواد ابطحی نماینده مجلس رژیم
محمد جواد ابطحی نماینده مجلس رژیم
محمد جواد ابطحی نماینده مجلس رژیم در جلسه علنی امروز 20فروردین 96 در جنگ و جدال باندی، آخوند روحانی و دولت وی را به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت:
«اهالی برجام تمام تخم مرغهای شانسی خود را در سبد مذاکرات سیاسی گذاشتند و از مزرعه و آبادانی غفلت کردند، به امید این‌که لااقل یکی از این تخم مرغها تخم طلا باشد، غافل از آن‌که گربه‌ای بی‌چشم و رو در کمین بود و مرغ و تخم مرغ را با هم بلعید».

وی سپس در همین رابطه افزود: «روزهایی که دلواپسی‌هایمان اگر بیشتر از پیشا برجام نباشد کمتر از پسا برجام نیست، روزهایی که ملت ایران منتظرند یکی از دولتمردان ارشدی که در دوران مذاکرات از دیپلوماسی بالکانی گرفته تا لبخندهای توئیتری دل مردم را به جام خوش کرده بودند، اکنون در کمال صداقت به ملت بگویند چه رخ داده است».

این نماینده باند خامنه‌ای سپس با لحن تمسخر آمیزی اضافه کرد: «از سوی دیگر حال که آفتاب حقیقت! کمی روشن شده است، من از وزیر محترم آموزش و پرورش که قرار بود از طریق وزارتخانه متبوع درسی را به‌عنوان برجام در برنامه درسی دانش‌آموزان قرار دهند، می‌خواهم که حتماً در پای آن درس بنویسند که نتیجه اعتماد به گرگ به کجا رسیده است چگونه زمان و سرمایه‌های کشور به وعده‌های آمریکایی گره خورد و تمام مملکت 4سال معطل ماند و در ادامه برای جبران کاستیها پروژه‌های نیمه تمام دولت وقت به نام دولت حاضر ثبت شد و پروژه‌های دیگر نیز چند باره افتتاح شد، لازم است در همان درس بنویسند نتیجه افتخار سیاست برد-برد در مذاکره با دشمن باخت محض است اکنون باید کسی باشد که با زبان سرخه‌ای برای جناب روحانی ترجمه کند دشمن کارش دشمنی است و از او نیز نباید جز این انتظار داشت».

ابطحی در پایان تأکید کرد که ماهی نظام از سر گندیده است!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/573b7447-bdad-4407-92d5-2d3edaa8e294"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات