728 x 90

گزارشی درباره تشدید بحران درونی رژیم آخوندی به‌دنبال تهاجم موشکی آمریکا به رژیم اسد

هراس سران حاکمیت بعد از حمله موشکی امریکا
هراس سران حاکمیت بعد از حمله موشکی امریکا
واکنشهای هراس‌آلود سران، مهره‌ها و رسانه‌های رژیم در مورد پیامدهای حمله به پایگاه هوایی رژیم اسد به جنگ انتخابات کشیده شد و دو باند رقیب سعی کردند از این حمله علیه هم استفادهٴ تبلیغاتی کنن. اولین نمونه حرفهای روحانی و نحوه انعکاس آن توسط تلویزیون رژیم بود:
تلویزیون رژیم-19 فروردین: آقای روحانی تأکید کرد حمله تجاوز کارانه آمریکا به سوریه به تقویت ترور در منطقه و بی‌نظمی در جهان منجر خواهد شد.

روحانی با شیادی در ادامه اظهاراتش تلاش کرد با اشاره به پیامدهای حمله به پایگاه هوایی اسد و چشم‌انداز از دست رفتن عمق استراتژیک نظام، خود را به‌عنوان راه‌حل این بحران به رژیم عرضه کند و تنور نمایش انتخابات را با حمله به باند رقیب به نفع خود گرم کند. وی گفت: «این نشان می‌دهد امروز بیش از گذشته باید متحد و بیدار باشیم؛ چرا که افرادی که در آمریکا بر سر کار آمده‌اند معلوم نیست چه خوابی برای منطقه و جهان دیده‌اند. انتخابات خوب قدرت ملی ماست. نیاییم به اسم انتخابات همدیگر را تخریب کنیم، چرا واقعیتها را نمی‌گویید؟ چرا با امیدی که در دل مردم ریشه کرده، می‌جنگید؟ به‌دنبال چه چیز هستید؟».

پیش از این اظهارات آخوند روحانی، پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان، ضمن تلاش برای ناچیز جلوه دادن پیآمد تحولات اخیر در سوریه، حمله به پایگاه هوایی رژیم اسد را سوخت جنگ باندی در جنگ انتخابات کرده بود وی با حمله به حسن روحانی و باندش گفت: «ترامپ با موشک‌پرانی به سوریه برای مدعیان اصلاحات در انتخابات پیش روی عصا فرستاده است».

مهدی محمدی از مهره‌های باند موسوم به جمنا هم برای خنثی کردن بهره‌برداریهای روحانی، با کوچک نمایی ابعاد منطقه‌یی تحولات اخیر گفت: «منطقه به هیچ‌وجه در آستانه یک مداخله بزرگ از جانب آمریکا نیست». وی با حمله به باند روحانی افزود: «حالا این‌که عصایی هم زیر بغل غربگرایان ورشکسته در ایران بگذارند البته هست».

اما کیهان خامنه‌ای در یادداشت روز خود تحت عنوان بازی «سایه جنگ» در شب انتخابات ضمن بهره‌برداری باندی از حمله به پایگاه هوایی اسد، ابعاد دیگری از وحشت رژیم را بارز کرده و از جمله نوشته است: هدف رئیس‌جمهور آمریکا از انجام چنین حملاتی چیست؟ می‌توان به این نتیجه رسید که، «پیام» این حمله برای افکار عمومی به مراتب مهمتر از نفس حمله است. مخاطب این پیام نیز می‌تواند کسانی باشند که معتقدند، نباید در برابر زورگویی‌های آمریکا ایستاد

از سوی دیگر در باند حسن روحانی، فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع جواب این واکنشهای باند رقیب رو با این هشدار داد که «طرح دوگانه جنگ و صلح» تضعیف نظام است. وی «با اشاره به موضع برخی جریانهای سیاسی در داخل که تلاش می‌کنند با استفاده از این اتفاق، دوگانه جنگ- صلح را در آستانه انتخابات به مسأله‌ای در فضای سیاسی و اجتماعی کشور تبدیل کنند گفت: این رفتار سیاسی در کشور به‌هیچ‌عنوان به صلاح نظام نیست چرا که نظام هم در عرصه سیاسی و هم در عرصه میدانی و با حضور در عمق استراتژیک خود نشان داده که با اقدامات صحیح توانسته کشور را به‌صورت قابل قبولی» حفظ کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d204131-023a-43d3-ad80-5d4de6fff169"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات