728 x 90

سی.ان.ان: آمریکا گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران را زیرنظر دارد

پنتاگون
پنتاگون
خبرنگار سی.ان.ان از پنتاگون می‌گوید بعد از حملات موشکی روز جمعه گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران را به‌دقت زیر نظر دارد تا دست از پا خطا نکنند.

اگر رئیس‌جمهور آمریکا فرمان حملات بیشتری را به سوریه بدهد، گزینه‌های زیادی در این زمینه وجود دارند.
خبرنگار سی.ان.ان از پنتاگون 19فروردین 96 می‌گوید: بله درست است... اهداف دیگر در نقاط مختلف سوریه شامل هلیکوپترها، بمبهای بشکه‌یی و پر شده از گاز اعصاب که از هلیکوپتر پرتاب می‌شوند، کارخانه‌های تولید این گاز و راکتها و توپخانه‌ای که قادر است این نوع مواد را حمل کنند همه اهدافی در دسترس هستند.
پنتاگون این روزها فوق‌العاده شلوغ است... آمریکا قدرت نظامی قابل توجهی در منطقه دارد از جمله مراکز فرماندهی در بغداد و کویت تا خلیج‌فارس که هواپیماها و کشتی‌هایش در آن مستقر هستند... آنها در شب حمله با دقت خیلی زیادی نسبت به هر گونه واکنشی از سوی دولت سوریه و متحدان آن و هر گونه تلافی‌جویی نظامی هوشیار بودند اما واکنشی مشاهده نشد.
درست در آنسوی مرزهای سوریه... اردن، لبنان، حزب‌الله و همه گروههایی که در این مناطق نفوذ دارند، امشب از نزدیک زیر نظر بودند. کشورهایی در همسایگی سوریه هستند که شکننده هستند و ممکن است در صورت ادامه این وضعیت، به کمک نیاز داشته باشند.
گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران مانند حزب‌الله که در منطقه گسترش یافته‌اند سعی می‌کنند بر وضعیت پیش آمده اعمال نفوذ کنند اما آمریکا برای هر واکنشی آماده است. آمریکا در روزهای آینده به‌دقت این گروهها را زیر نظر خواهد گرفت تا ببیند آیا دست به اقدامی می‌زنند یا نه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8629b39-a541-4e81-90a2-2d42546fb82a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات