728 x 90

دونالد ترامپ: گزینه «قطع سر» حمله موشکی به کاخ اسد را بررسی کرد

شلیک از ناو آمریکایی به سمت پایگاه هوایی اسد
شلیک از ناو آمریکایی به سمت پایگاه هوایی اسد
به گزارش خبرگزاری رویتر شماری از مقامهای آمریکایی که در بحث و بررسی حمله موشکی این کشور به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه با دونالد ترامپ شرکت کرده بودند، فاش کردند که رئیس جمهوری آمریکا گزینه حمله به کاخ اسد موسوم به طرح «قطع سر» را نیز بررسی کردند.
بنا‌ به این گزارش، دونالد ترامپ گزینه قتل بشار اسد که به ضربه «قطع سر» نامیده شده را با مقامهای نظامی آمریکا بررسی کرده است. این گزینه با حمله موشکی به کاخ ریاست‌جمهوری سوریه که بر تپه‌ای در غرب مرکز دمشق قرار دارد، صورت می‌گیرد.

رویتر، به‌نقل از 3 مقام بلندپایه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، افزود دونالد ترامپ سه ژنرال کارکشته و با تجربه را برای بحران سوریه تعیین کرده است.
ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، اچ آر ماک مستر، مشاور امنیت ملی و یک ژنرال دیگر ارتش برای مقابله با بحران سوریه از سوی ترامپ مأموریت یافتند.
طبق این گزارش این سه نفر برای مجازات رژیم اسد چندین گزینه مطرح کرده‌اند. این گزینه‌ها حمله موشکی به کاخ اسد، حمله به تمام پایگاههای هوایی سوریه و حمله به پایگاه هوایی شعیرات که بمباران شیمیایی ادلب از آنجا صورت گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/545e6773-8539-4747-b6cf-0fb7cd7f8ca6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات