728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,افشاى دخالتهاى سپاه پاسداران توسط مقاومت ايران,

نقش مخرب سپاه‌پاسداران در منطقه خاورمیانه

-

سپاه پاسداران، اصلی ترین بازوی سرکوب و دخالتهای خامنه ای است
سپاه پاسداران، اصلی ترین بازوی سرکوب و دخالتهای خامنه ای است
مطالعات منتشر شده در بروکسل، نقش مخرب س‍پاه قدس وابسته به سپاه‌پاسداران رژیم ایران را از همان اوایل تشکیل آن در دهه 80 میلادی برجسته کرده است.

تلویزیون العربیه: کمیته اروپایی برای آزادی عراق و کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت مسئولیت افشای اسرار سپاه‌پاسداران رژیم ایران و سپاه قدس را در یک تحقیقات مشترک برعهده گرفته‌اند. این تحقیقات ثابت می‌کند رژیم ایران در امور داخلی بیش از 12 کشور در منطقه با درجه و اشکال مختلف دخالت می‌کند. این دخالتها بر اساس یک چارچوب برنامه‌ریزی شده که سرکردگان سپاه پاسداران بر آن اشراف دارند، صورت می‌گیرد.

تحقیقات منتشر شده اضافه می‌کند دخالتهای سپاه‌پاسداران در منطقه بعد از امضای توافقنامه اتمی در قالب استراتژیهای جدیدی ادامه و گسترش یافته است.

گزارش مزبور تأکید می‌کند رژیم ایران 4 کشور عربی یعنی عراق - سوریه - لبنان و یمن را با حضور نظامی گسترده و شعله‌ور کردن جنگ، به‌طور پنهانی اشغال کرده است.

رژیم ایران همچنین در امور داخلی 8 کشور از جمله فلسطین و بحرین و مصر و اردن دخالت کرده و علیه آنها توطئه می‌کند.

سپاه پاسداران هسته‌های وابسته به خود در این کشورها را ایجاد کرده و فعالیتهای اطلاعاتی و جاسوسی انجام داده و مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره به 14 کشور فرستاده است.

علاوه بر اینها، مزدوران خارجی را در داخل ایران و در پادگانهای نظامی از جمله پادگان امام علی و مرکز سنان و پادگان چمران و جلیل‌آباد آموزش می‌دهد. مزدوران در این پادگانها، آموزشهای نظامی تروریستی می‌بینند.

گزارش منتشر شده همچنین اثبات می‌کند دخالتهای سپاه‌پاسداران فقط محدود به صحنه نظامی نمی‌شود بلکه در سیاست خارجی رژیم نیز از طریق اغلب سفارتخانه‌های رژیم در سراسر جهان دنبال می‌شود.

سپاه‌پاسداران به‌لحاظ منابع تأمین مالی از مهمترین نهادهای اقتصادی در ایران محسوب می‌شود. زیرا با افزایش هزینه‌هایش بار سنگینی بر اقتصاد کشور می‌گذارد. این ارگان فقط در سوریه طی 5سال گذشته بیش از100میلیارد دلار هزینه کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e60d2880-ae9b-4547-8513-247d8cfa42a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات