728 x 90

بحرانهاى اجتماعى,بحران اقتصادى ايران,

درد و رنج مردم روستاهای لنده و وضعیت راهها و مسیرها

-

 -
-
به گزارش سایتهای حکومتی 11فروردین 96 جاده‌های روستایی شهرستان لنده از استان کهگلویه و بویراحمد با اولین بارندگی به‌طور کامل مسدود می‌شوند و برخی از جاده‌های روستایی در این شهرستان با گذشت چندین روز هنوز هم مسدود هستند و مردم این روستا از وضعیت موجود گلایه مندند.

مردم روستاهای دم تنگ چاهن، لارب، چلی بره مل، کوه اسپید، دول آبزا، دره بنگ، چندارقوی، دلیک و سایر روستاهای شهرستان لنده از وضعیت موجود اداره راهداری و حمل نقل جاده‌یی رژیم به فغان آمده و بنا‌ به گفته ساکنان این روستاها هر بار که به اداراتی که باید پاسخگوی این موضوع باشند مراجعه کرده‌اند کمبود اعتبارات را بهانه می‌کنند و همانند پتکی سنگین بر سر مردم فرود می‌آورند.

برخی از مردم این روستاها اظهار داشتند که بیش از چندین نوبت با به‌اصطلاح بخشداران و فرماندار و حتی مسئولان استانی رژیم در خصوص وضعیت راههای روستایی دیدار داشتند ولی هیچ نتیجه قابل قبولی از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌یی در پی نداشت.

لازم به یادآوری است که عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کابینه آخوند روحانی اذعان کرده بود که طی ده سال گذشته سرمایه‌گذاری بسیار کمی در بخش نگهداری جاده‌های کشور انجام شده است. به همین خاطر امروز بیش از ۴۰ درصد از جاده‌های کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارند و برای روکش آسفالت آنها به‌طور یک‌جا، هزاران میلیارد تومان بودجه لازم است.

 

 رژیمی که ثروتهای ملی میهنمان را برای سرکوب مردم در داخل و دخالتهای تروریستی و کشتار مردم سوریه و عراق و یمن خاصه خرجی می‌کند، طبیعی است وقتی نوبت به کارهای زیرساختی جاده‌یی و افزایش ظرفیت جاده‌ها در برابر افزایش خودروها می‌رسد، از نداشتن منابع مالی می‌نالد و به‌جای بیان این حقایق، شیادانه فرافکنی می‌کند و مردم را مقصر جلوه می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e03b498d-9643-4be4-99cd-6f954847fa82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات