728 x 90

هراس رژیم از تحریمهای جدید دولت آمریکا

تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم
تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم
تلویزیون رژیم با هراس و نگرانی از تحریمهای جدید دولت آمریکا و تحریمهای مطرح شده در سنا و کنگره این کشور، گفت: هم مجلس نمایندگان هم در سنای آمریکا شاهد اجماعی نسبت به طرحهای ارائه شده هستیم.
تلویزیون شبکه یک (رژیم): وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد یازده شرکت یا فرد از چین، کره شمالی و امارات به‌علت انتقال فناوری به ایران که می‌تواند در برنامه موشکی بالستیک به‌کار گرفته شود تحریم شدند.

14 سناتور جمهوریخواه و دموکرات مجلس سنای آمریکا هم دیروز لایحه تحریمی جدیدی را برای اعمال محدودیتهای بیشتر بر ایران به هیأت رئیسه سنا ارائه کردند؛ گفته می‌شود این تحریمها علیه اشخاص و شرکتهای مرتبط با برنامه موشکی ایران و همچنین سپاه پاسداران در نظر گرفته شده است.

فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا: اگر تصویب نهایی بشه رئیس‌جمهور امضا بکنه قطعاً بندهای متعددی رو در برجام نقض خواهد کرد بند 26 رو نقض خواهد کرد...
مضاف بر این‌که این کار کار خیلی عجیبیه در دنیا که شما ارتش یک کشوری رو نیروی نظامی یک کشوری رو این رو بگذارید در لیست گروههای تروریستی.
یک اختلافی بود در بین جمهوریخواه‌ها و دموکراتها روی متن ابتدایی که اون طرح داشت که این اختلافات متأسفانه دیگه وجود نداره یعنی یک اجماعی ما در هم مجلس نمایندگان هم سنای آمریکا داریم نسبت به این طرح اخیری که ارائه شده.

به دنبال اعمال تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی، رسانه‌های و مهره‌های باند خامنه‌ای، در تصفیه حسابهای انتخاباتی آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام، به تمسخر گرفتند.

آخوند رسایی، از مهره‌های خامنه‌ای گفت: نگران روحانی هستم. خدا را شکر برجام به سلامت است!

مهدی محمدی از اعضای سابق تیم مذاکره رژیم نوشت: آمریکا مجدداً نظام را تحریم کرد. ولی چه اهمیتی دارد؟ خدا را شکر برجام به سلامت است!

از سوی دیگر، جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم، به باند رقیب هشدار داد و گفت: نباید بهانه دست ترامپ بدهیم. کل حاکمیت در ایران به این نتیجه رسیده است که نباید بهانه‌ای به دست آنها بدهیم.

وی با نگرانی از انزوای بی‌سابقه رژیم در منطقه اضافه کرد: شاید درباره عربستان قابل انتظار بود، اما ترکیه نیز که به‌تازگی با همکاری در چارچوب ائتلاف با ایران و روسیه در حوزه سوریه اشتباهات قبلی خود را جبران کرده بود، با آنها همنوا شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9f680a1-e564-4ebe-adf2-19ba0bbdfb1e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات