728 x 90

هولوکاست دیگر در سوریه

بخشی از جنایات رژیم اسد و  رژیم آخوندی در سوریه
بخشی از جنایات رژیم اسد و رژیم آخوندی در سوریه
در جلسه استماعی در سنای آمریکای برخی سخنرانان جنایاتی را که توسط رژیم اسد در سوریه اتفاق می‌افتد با هولوکاست مقایسه کردند:
سناتور بن کاردین در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت:
شش سال است مردم بیگناه سوریه به‌عنوان بخشی از کارزار نظامی، هدف قرار گرفته‌اند دیگر نمی‌توان بیش از این اینها را نادیده گرفت. سند وجود دارد که 30هزار اعدام صحرایی در سوریه بوده است.

ما باید مسببین این جنایات را به پای میز محاکمه بکشانیم. اگر اینکار را نکنیم اینها تکرار می‌شود. ما در قبال انسانیت مسئولیت داریم. به مردم سوریه و جهان متعهد هستیم. ما مسببین را به پای حسابرسی می‌آوریم.

الیوت انگل می‌گوید این عکسها که از زندانهای اسد بیرون آمده یاداور یک هولوکاست دیگر است. فکر نمی‌کردیم این جنایات بار دیگر اتفاق افتد. اما اتفاق افتاده است.

المنذر: من بازمانده هولوکاست هستم. یک خانواده هلندی و یک مسلمان ما را نجات دادند. مسلمانها در بوسنی و توتسیها در روندا و حالا مردم سوریه هستند که با جنایات غیرقابل تصوری مواجهند. من به این‌جا آمده‌ام تا صدای قربانیان هولوکاست و سوریه باشم. درد و رنج مردم سوریه باید کانون سیاست خارجی آمریکا باشد.

بی عملی در شرایط کشتار، تبانی با دشمن است. من قطیبه را معرفی می‌کنم که بازمانده ماشین شکنجه سوریه است.

قطیبه: شش سال قبل من تصادفا قربانی نشدم. امروز به این‌جا آمده‌ام با انبوهی پیام. پیام همه اینها که در عکسها می‌بینید. پیامی از کسانی که کشته شدند.

پیامی از سزار دارم که گفت به قلب دموکراسی یکبار دیگر پیام دارم امیدهای زیادی داشتم به این امید که کافی باشد تا ماشین مرگ را در سوریه متوقف کند.

متأسفانه اوباما پشت کرد و به خون این قربانیان خیانت کرد.

خون مردم سوریه همه جای سوریه را پوشانده است. هر بار اوباما می‌گفت دیگر هرگز، اما خط قرمزهای او به جوک تبدیل شد.

جنایات و کشتار، رو به افزایش است. تروریزم اسد و متحدانش نه تنها امنیت سوریه بلکه امنیت اروپا را هم به خطر انداخته است.

انتخاب در سوریه تنها بین داعش و اسد عامل رژیم ایران نیست، انتخاب دیگری هم هست که خود مردم سوریه است یعنی ملتی که اولین بار الفبا را کشف کرد، مکانی که حضرت ابراهیم از خدا وحی می‌گرفت.

دولت جدید آمریکا می‌تواند علیه جنایاتی که در سوریه اتفاق می‌افتد بایستد. مطمئن هستم که دولت ترامپ توانش را دارد که این جنایات را متوقف کند.

من از شما خواهان ایجاد منطقه امن هستم تا کشتار شهروندان توسط اسد و رژیم ایران متوقف شود. امیدوارم نور آزادی بر زندانها و سیاهچالهای اسد بتابد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c3871dc-df85-4dd5-819c-a745780c3d5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات