728 x 90

سلسله تظاهرات مردم سوریه با شعار ”جبهه‌ها را شعله‌ور کنید“ + فیلم و تصویر

تظاهرات مردم سوریه با شعار ”جبهه‌ها را شعله‌ور کنید“
تظاهرات مردم سوریه با شعار ”جبهه‌ها را شعله‌ور کنید“
روز جمعه چهارم فروردین 95 مردم ادلب و غوطه شرقی در حومه دمشق تظاهراتی با نام ”جبهه‌ها را شعله‌ور کنید“ برگزار کردند و تأکید کردند پیروزی از جبهه‌ها به‌دست خواهد آمد نه از مذاکرات..

به گزارش اورینت در شهر معرت النعمان در حومه استان ادلب نیز تظاهر کنندگان در پلاکاردهایشان به استفان دمیستورا فرستاده سازمان ملل در سوریه پیام دادند که مذاکرات با شعله‌ور شدن جبهه‌ها در دمشق و استان حما شروع شده است. آنها تأکید کردند که تنها راه‌حل با رژیم اسد راه‌حل نظامی است.
 
 
در غوطه شرقی دمشق نیز مردم تظاهرات کردند و از نبردهایی که رزمندگان در جبهه‌های عباسیین و منطقه صنعتی شرق دمشق به پیش می‌برند قدردانی کردند. تظاهر کنندگان در پلاکاردهایشان پیروزیهای رزمندگان را ستودند و از آنها خواستند که عملیات خود را ادامه دهند.
 
 
علاوه بر این از تمامی گروه‌های رزمنده خواستند تا با شعله ورتر کردن جبهه‌ها فشار را از روی برادرانشان در دمشق و حما کاهش دهند.

 
 
اورینت افزود در رویداد دیگری رزمندگان سوری روز گذشته تلاش نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران برای باز پس‌گیری مناطق آزاد شده در شرق دمشق را با شکست روبه‌رو کردند.
 
 
گزارشگر اورینت گفت رزمندگان تهاجمی که با تانک و پوشش هوایی پشتیبانی می‌شد را برای بازپس‌گیری کارخانه پارچه‌بافی و ساختمانهای اطراف محله جوبر را با شکست روبه‌رو کردند و یک تانک ارتش اسد را منهدم کرده، تعداد دیگری را هدف قرار دادند و تعدادی از عناصر اسد را به هلاکت رساندند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7531fc53-4f9e-44f4-9072-60e17abbc711"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات