728 x 90

طرح تعقیب جنایتکاران جنگی سوریه در مجلس نمایندگان آمریکا

جنایات جنگی در سوریه توسط اسد و همپیمانان او
جنایات جنگی در سوریه توسط اسد و همپیمانان او
ادرویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به الیوت انگل عضو ارشد این کمیته برای ارائه مجدد قانون سزار در حمایت از شهروندان سوری پیوست تا تحریم‌هایی را علیه هواداران رژیم اسد اعمال کند و از تعقیب جنایتکاران جنگی حمایت کند.

اد رویس امضا کننده اصلی این طرح گفت: «در حالی که جنگ سوریه وارد هفتمین سال خود می‌شود 480000نفر از شهروندان کشته شدند و تعداد بیشماری مورد ضرب ‌و شتم و شکنجه و گرسنگی دادن توسط اسد و حامیان او قرار گرفته‌اند».

وی افزود‌: «هفته گذشته من با پزشکان سوری که مورد حملات با بمبهای بشکه‌یی و گاز کلر قرار گرفته بودند و هزاران نفر از مردم حلب شرقی را مداوا کرده بودند ملاقات کردم. من با ”سزار ”ملاقات کردم که شهادت بی‌سابقه او سه سال پیش سند خیره کننده‌ای را از جنایاتی که اسد و حامیان او مرتکب شده‌اند، ارائه کرد. هم سزار و هم این پزشکان شجاع تأکید کردند این قتل‌عام در سراسر سوریه ادامه خواهد یافت مگر این‌که اسد و حامیان او مورد حسابرسی قرار گیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d1fd177-640a-44ea-a630-8dad6386dfe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات