728 x 90

اخبار خاورمیانه,اخبار فلسطين,سوريه,

نهادهای حقوقی فلسطینی خواستار مداخلهٴ فوری جامعه جهانی برای نجات کودکان فلسطینی در سوریه شدند

-

کودکان فلسطینی در سوریه
کودکان فلسطینی در سوریه
سازمانهای حقوقی فلسطینی روز سه‌شنبه اول فروردین در بیانیه‌یی مشترک اعلام کردند ادامة محاصره و بمباران و نابودسازی مناطق سوریه توسط رژیم اسد، زندگی کودکان را تبدیل به جهنمی غیرقابل تحمل کرده است.
در این بیانیه آمده است جنایات رژیم اسد در حق کودکان، نقض آشکار حقوق کودکان محسوب می‌شود و از سازمانهای فعال در این زمینه خواسته شد کمیته‌هایی بی‌طرف برای بررسی اوضاع اسفبار کودکان در سوریه در پی محاصره و بمبارانهای رژیم اسد تشکیل دهند.
از سوی دیگر کمیتة «فعالان فلسطینی مقیم سوریه» از فوت کودک فلسطینی محمد مصطفی در اردوگاه یرموک در نزدیکی دمشق بر اثر محاصره و نبود وسیلة نقلیه جهت انتقال به بیمارستان خبر داد.
این کمیته در بیانیة خود آورده است محمد مصطفی چهارمین کودک فلسطینی اردوگاه یرموک است که در ماه گذشته در پی محاصرة اردوگاه توسط رژیم اسد جان خود را از دست می‌دهد.
ساکنان اردوگاه یرموک هم‌چنان از جامعة جهانی می‌خواهند به مسئولیت خود در کاستن رنج‌های پناهندگان این اردوگاه پایبند بوده و معبری انسانی برای بیماران و نجات کودکان از گرسنگی و آوارگی ایجاد کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4304c43-82f0-42e1-a75c-7b0eb5a342a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات