728 x 90

بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر جهان در آلمان

صدراعظم آلمان و نخست وزیر ژاپن در مراسم افتتاح بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر
صدراعظم آلمان و نخست وزیر ژاپن در مراسم افتتاح بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کامپیوتری سبیت از روز دوشنبه 30اسفند به مدت ۴ روز در شهر هانوفر آلمان برپا شده است. سخنرانی افتتاحیه این نمایشگاه را شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن ایراد کرد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه چند تن از رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا حضور داشتند. ژاپن و اتحادیه اروپا قصد دارند در جریان برگزاری نمایشگاه قدم های سریع تری برای بستن یک پیمان تجارت آزاد بردارند.

شینزو آبه در آغاز سخنرانی خود گفت: 'پنجمین دوران تاریخ بشر اکنون آغاز شده است. اگر نخستین دوران را شکار، دومین دوران را کشاورزی، سومین دوران را صنعتی شدن و چهارمین دوران را اختراع کامپیوتر مشخص کرده باشد، مشخصه پنجمین دوران تاریخ بشر این است که در آن همه مشکلات یک راه‌حل دارند، اگر ما به قدرت خود باور داشته باشیم.'

پیمان تجارت آزاد با ژاپن سرآغاز همکاری بیشتر اقتصادی میان اروپا و آسیا ارزیابی شده است. منابع آلمانی می‌گویند عقد چنین پیمانی تنها در آلمان سالانه ۲۰ میلیارد یورو بر خدمات اقتصادی خواهد افزود.

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر (سبیت) امسال برای بیست و دومین سال پیاپی در شهر هانوفر آلمان برگزار شده است. هربار یک کشور شریک اصلی این نمایشگاه است. امسال این جایگاه را ژاپن با ۱۱۸ غرفه ایفا کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd8e7644-7aeb-4112-b026-8ba0f8f40eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات