728 x 90

تأکید شهروندان سوری بر ادامه انقلاب سوریه

سالگرد انقلاب سوریه
سالگرد انقلاب سوریه
مردم پایدار سوریه در هفتمین سالروز انقلاب بر استمرار انقلاب و ادامه این مسیر تا پیروزی تأکید می‌کنند.

یک شهروند: به یاری خدا روحیه ما بسیار عالیست. ما به این فکر نمی‌کنیم که انقلاب 5سال یا 6سال طول می‌کشد، 50سال هم طول بکشد به یاری خدا ما پیروز می‌شویم. ما ادامه می‌دهیم هر چند که مورد اذیت و آزار قرار بگیریم. پیام من به رزمندگان هم این است که ما همه برادر هستیم و دشمن ما هم مشترک است.

یک شهروند: انقلاب از همان ابتدا که شروع شده، ادامه دارد. و تا تحقق هدفهایش ادامه خواهد یافت. به یاری خدا ما آزادی را به‌دست خواهیم آورد و انقلاب به تمام هدفهایش خواهد رسید. درست است که بسیاری ناملایمات و نامردمیها بر انقلاب گذشت اما همه ما یقین کامل داریم که در نهایت موفق و پیروز خواهیم شد.

یک شهروند: ما در جهت درست حرکت می‌کنیم اما اشتباهاتی هم در مسیر بوده که تلاش می‌کنیم آن را به‌طور ریشه‌یی حل کنیم. بر حسب امکاناتمان، به‌طور نسبی حل کرده‌ایم. در رابطه با 6سال انقلاب هم از خدا می‌خواهیم که بیش از این طول نکشد و خدا گره گشای ما باشد و به سرانجام برساند.

یک رزمنده: الحمدلله روحیه‌ها بسیار عالیست. با وجود مشکلاتی که میان برخی گروه‌های رزمنده پیش آمد اما به یاری خدا بر این مشکلات غلبه می‌کنیم و تا سرنگونی رژیم اسد به مسیر انقلاب ادامه می‌دهیم.

یک شهروند: روحیه ما بسیار بسیار عالیست. ما به این انقلاب ادامه می‌دهیم و مطلقاً کوتاه نمی‌آییم. خالصانه به پیش می‌رویم و به یاری خدا رو به جلو ادامه می‌دهیم.

یک شهروند: تا همین لحظه، تظاهراتها برگزار می‌شود و روحیه مردم تغییر نکرده است. پیام من، استمرار انقلاب تا سرنگونی حاکم مستبد و ظالم و باند جنایتکار وی است که بر روی زمین فساد و ویرانی ببار آورده‌اند. ما به بازگشت و آزادسازی حماه hama امید داریم. شهری که ما را از آن به‌اجبار کوچ دادند اما ما به آن باز می‌گردیم.

یک شهروند: انقلاب شروع شد و با وجود مشکلات و بیماریهایی که بر پیکرش انداختند ، به یاری خدا، ادامه دارد. ما بعد از آن‌که این بیماریها را از پیکر انقلاب بزداییم و معالجه کنیم، قویتر از قبل خواهیم شد و عزم و اراده ما برای ادامه انقلاب، بیش از پیش خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/281c58db-6fad-4322-93ac-1561590fb7d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات