728 x 90

شبه‌نظامی,

جزییاتی از کارخانه‌های ساخت سلاح رژیم ایران در لبنان

-

جزییاتی از کارخانه‌های ساخت سلاح رژیم ایران در لبنان
جزییاتی از کارخانه‌های ساخت سلاح رژیم ایران در لبنان
تلویزیون اسکای نیوز 23اسفند 95 گزارشی از دخالتهای رژیم ایران در کشورهای عربی پخش کرد و گفت: دخالتهای رژیم ایران در کشورهای عربی نیازمند دلیل نیست چرا که به یکی از واقعیتهای منطقه تبدیل شده است ولی نوع این دخالتها در کشورهای مختلف تفاوت دارد.

در لبنان شبه‌نظامیان حزب‌الله در صدر دست نشاندگان رژیم ایران قرار دارند. بحران سوریه این رژیم را وادار کرده است بازوی فرقه‌گرایش را در قالب شبه‌نظامیان حزب‌الله به داخل خاک سوریه بفرستد. دستمزد رژیم ایران به این گروه بسیار سخاوتمندانه است.

این رژیم تصمیم گرفت تا ساخت سلاح برای شبه‌نظامیانش را در داخل لبنان راه‌اندازی کند تا این گروه در انتظار ارسال سلاح توسط رژیم نباشد.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده کارگاههای سلاح رژیم ایران در لبنان در عمق بیش از ۵۰ متری زمین قرار دارند، بر روی آنها نیز طبقات ساختمانی مختلفی وجود دارد تا هواپیماها نتوانند آنها را مورد تهاجم قرار دهند.

در این کارگاهها موشکهای مختلفی تولید می‌شوند که بردشان به ۵۰۰ کیلومتر می‌رسد

موشکهای زمین به زمین، زمین به دریا، اژدرهای دریایی که از قایق های تند رو شلیک می‌شوند نیز در همین کارگاهها تولید می‌شوند.

اطلاعات نشان می‌دهد که حزب‌الله در این کارگاهها توپ، مسلسل و موشک‌انداز و گلوله‌های ضد زره را نیز تولید می‌کند.

تنها یک کارگاه، موشک کامل را تولید نمی‌کند بلکه قطعات موشک در کارگاههای مختلف ساخته می‌شود و در پایان مونتاژ می‌شود.

اطلاعات دیگر نشان می‌دهد که یک بخش ویژه در دانشگاه ضدامام حسین سپاه پاسداران تأسیس شده که در آن به لبنانیها و خارجیها آموزش تولید سلاح می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed5d78de-6836-4f9c-836c-93807b84b289"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات