728 x 90

پرونده رشوه و اختلاس کریستینا فرناندز رئیس‌جمهور سابق آرژانتین

کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهور سابق آرژانتین
کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهور سابق آرژانتین
کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهور سابق آرژانتین در دادگاه حاضر شد تا به اتهام دست داشتن در اختلاس و رشوه پاسخ بدهد:
اواسط هفته گذشته در دادگاهی در بوئنوس‌آیرس کریستینا فرناندز به‌خاطر پرونده رشوه و اختلاس مورد سؤال قرار گرفت. وی که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۱۵ رئیس‌جمهور آرژانتین بود به دریافت رشوه و واگذاری امتیاز به شرکت هتلداری «لوس سس» در این کشور شده است.

به گزارش منابع خبری آرژانتین، کریستینا فرناندز در این دادگاه از پاسخ به سؤالات قاضی خودداری کرد و تنها در یک نامه که آن را روخوانی کرد، اتهامات وارده به خود را رد کرد وی همچنین پس از اتمام این جلسه دادگاه حاضر نشد به سؤالات خبرنگاران در مورد این پرونده پاسخ بدهد.

نام کریستینا فرناندز همزمان با دو پروندۀ دیگر فساد مالی و اختلاس نیز گره خورده و قاضی دادگاه رسیدگی به این اتهامات اعلام کرده است به‌زودی حکم خود را صادر می‌کند.

جرایم کریستینا فرناندز تنها محدود به پرونده‌های مالی نیست. او در پرونده جنایت تروریستی بوئنوس‌آیرس نیز متهم است که با رژیم ایران زدوبند کرده است تا آن را رفع و رجوع کند.

قاضی شهید آلبرتو نیسمن دادستان آرژانتین این زدوبند را فاش کرد. اما این افشاگری به قیمت جانش تمام شد و او را ترور کردند. این ترور رسوایی دیگری برای کریستینا فرناندز رقم زد و خشم مردم آرژانتین را علیه وی بر انگیخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc6a0074-d208-4a38-aeda-052708dc5a20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات