728 x 90

گرامیداشت روز جهانی زن در استکهلم، اسلو، لاهه و یوتوبری

گرامیداشت روز جهانی زن
گرامیداشت روز جهانی زن
جلسات گرامیداشت ۸ مارس؛ روز جهانی زن در استکهلم سوئد با حضور نمایندگان پارلمان و شخصیت‌های این کشور و هم‌چنین اعضا و حامیان مقاومت ایران برگزار شد.
سخنرانان از جمله عبارت بودند از:
بیاتریس اورنبری از شورای مرکزی کمیتة زنان حزب سوسیال دموکرات سوئد
آنیکا هیروانن فالک نمایندهٴ پارلمان سوئد
شارلوتا شین هلم از کمیته زنان حزب لیبرال سوئد
خانم امینه کاکاباوه نماینده پارلمان سوئد از حزب چپ
در این جلسه خواهر مجاهد ربیعه مفیدی و شماری از مسئولان انجمن‌های ایرانی و حامیان مقاومت ایران سخنرانی کردند.

در یوتوبوری سوئد نیز جلسه و نمایشگاهی در آستانهٴ روز جهانی زن، با حضور شخصیت‌های سوئدی و حامیان مقاومت ایران برگزار شد و سخنرانان بر حمایت خود از مبارزه مردم و مقاومت ایران به پیشتازی هزار زن مجاهد اشرفی تأکید کردند؛ سخنرانان عبارت بودند از: لیسبت اندرشون ساندن نماینده پارلمان سوئد از حزب مودرات‌ها، دیدار ساوت رئیس انجمن زنان حزب سنتر و سحاب الرفاعی وکیل دادگستری از سوریه صحاب الرافعی.
در جلسه یوتوبوری در آستانهٴ روز جهانی زن هم‌چنین خواهران مجاهد زکیه حجتی و مرضیه منصوری و شماری از مسئولان و اعضای انجمن‌های ایرانی مقیم سوئد سخنرانی کردند.

در نروژ، کنفرانس و نمایشگاه در آستانهٴ روز جهانی زن در اسلو پایتخت این کشور با حضور و سخنرانی شخصیت‌های نروژی و اعضا و حامیان مقاومت ایران برگزار شد؛ سخنران جلسه اسلو عبارت بودند از:
ماریانه مارتینسن نمایندهٴ پارلمان نروژ، مرته شلبی مسئول هماهنگ‌کننده انجمن‌های زنان بین‌المللی در نروژ، گرازینا اینگلوند مسئول انجمن بین‌المللی زن در شهر اووس نروژ، خانم ایندیرا مدیر هماهنگ‌کننده دفتر کانون وکلای اسلو، حنان البلخی سفیر ائتلاف اپوزیسیون سوریه در نروژ، خانم کوهستان از طرف سازمان خبات کردستان ایران و پرویز خزایی نمایندهٴ شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک.
در جلسه گرامیداشت هشت مارس در اسلو خواهران مجاهد مهرافروز پیکرنگار و اکرم الله‌وردی و نیز چند تن از مسئولان انجمن‌های ایرانیان و حامیان مقاومت ایران سخنرانی کردند.

در هلند جلسه بزرگداشت هشت مارس در شهر لاهه برگزار شد و هم‌زمان نمایشگاهی نیز برپا شد که در آن جنایات رژیم زن‌ستیز آخوندی علیه زنان ایران به تصویر کشیده شده بود؛ در این جلسه کشیش روزنبام از حامیان دیرینهٴ مقاومت به سخنرانی پرداخت.
هم‌چنین خواهران مجاهد فاطمه ثابت و زلال حبیبی و اعضا و حامیان مقاومت در هلند، در جلسه لاهه سخنرانی کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8596d742-304c-4f8c-bccf-e6d1d51e9102"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات