728 x 90

روز جهانى زن,

سخنرانی سکای مازیکانا هولند وزیر پیشین یکپارچگی ملی زیمبابوه؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی + فیلم

-

سکای مازیکانا هولند وزیر پیشین یکپارچگی ملی زیمبابوه
سکای مازیکانا هولند وزیر پیشین یکپارچگی ملی زیمبابوه
با تشکر فراوان. رئیس جلسه، خانم لیندا چاوز، اجازه دهید پیام همبستگی خود را از زیمبابوه از آفریقا و با تشکر از خانم رجوی ابراز کنم، برای ایجاد امکانی جدید برای همبستگی و این‌که همبستگی شکل جدیدی به خود بگیرد. ما هم که در سراسر جهان در مبارزه هستیم می‌توانیم بیاموزیم که این همبستگی قابل دسترس است. خانم رجوی بابت این امکان از شما بسیار تشکر می‌کنم. می‌خواهم از زنان شورای ملی مقاومت تشکر کنم که از ما از آفریقا دعوت کردند تا در این‌جا شرکت داشته باشیم. این یک تجربه بسیار آموزشی برای ما است چون سال گذشته برای اولین بار مطالبی درباره اشرف شنیدم. یک بسته از اشرف و کمپ لیبرتی با خود به زیمبابوه بردم و آن را با خود برگرداندم. به افراد در زیمبابوه و مکانهای مختلف در آفریقا در مورد کمپ لیبرتی گفتم و این‌که آنجا چه اتفاقی می‌افتاد. خیلی باعث خوشحالی من است که به این‌جا بیایم و از نزدیک آن مجاهدانی را ببینیم که توانسته‌اند به این‌جا بیایند. بار دیگر، خانم رجوی، بسیار متشکرم بابت تلاش بسیاری که انجام دادید و تضمین کردید که مجاهدان در این‌جا در امنیت حضور داشته باشند. ما تشکرات خود را از مردم آلبانی ابراز کنیم که این جامعه ویژه را پذیرفتند شما این کار را از طرف همه ما انجام دادید. با تشکر

جابه‌جایی پیروزمند از کمپ لیبرتی به تیرانا به‌دلیل مقاومت اعضای این جنبش است. رهبری 14ساله زنان اشرف و لیبرتی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم رجوی، و راه‌حل شجاعانه او.

مایلم همبستگی خود را به‌عنوان یکی از اعضای جنبش ضدنژادپرستی طولانی که در سراسر جهان بوده ابراز کنم. بدون این جنبش ما امروز در آفریقای جنوبی آزاد نمی‌بودیم. من در کنار یکی از اعضای جنبش ضدنژادپرستی نشسته‌ام و بار دیگر مطمئنم می‌توانیم به این مسأله فکر کنیم که چگونه می‌توانیم این تلاش را به جلو پیش ببریم، همراه با ایرانیان، و برنامه‌یی را ایجاد کنیم تا بتوانیم به آن بیافزاییم.

می‌خواهم بگویم وقتی جنبش ضدنژادپرستی انگیزاننده بود، جنبش شما در واقع باعث انگیزش بیشتری است چرا که به درجات بالاتری از این مبارزه اوج خواهد گرفت.

خانم رجوی شما نه تنها حقیقت را بیان می‌کنید، بلکه منعکس‌کننده حقیقت هستید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35c45bc6-713c-4bf6-bb5a-baf571a2bbc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات