728 x 90

دخالتهای ایران,

دکتر حمدان شهری:‌ تروریسم رژیم ایران عامل ویرانی در منطقه خلیج‌فارس

-

دکتر حمدان الشهری تحلیلگر سیاسی در عربستان
دکتر حمدان الشهری تحلیلگر سیاسی در عربستان
دکتر حمدان الشهری تحلیلگر سیاسی در عربستان درباره دستگیری شبکه تروریستی رژیم ایران در بحرین توضیحاتی به تلویزیون اسکای نیوز داد.

اسکای نیوز18اسفند 95:‌ نظر شما درباره دستگیری یک شبکه تروریستی در بحرین و این‌که اعتراف کرده‌اند به طرحهای مربوط به ایران و عراق ربط دارند چیست؟

دکتر حمدان الشهری: همیشه پشت هر خرابی و ویرانی رژیم ایران را می‌بینیم. اثر انگشت رژیم ایران همیشه پشت این امور است و چیز عجیبی نیست. بحرین بارها با این‌گونه توطئه‌ها مواجه بوده است و رژیم ایران بارها تلاش کرده است بحرین را بهم بریزد. رژیم ایران می‌خواست با استفاده از عنصر فرقه‌گرایی در بحرین آنجا را بهم بریزد. هر کسی رژیم ایران را دیده و یا شناخته باشد می‌داند که چه می‌خواهد و دنبال چیست. رژیم ایران تلاش می‌کند از طریق مزدورانش شبه‌نظامی بسازد و به آنها سلاح می‌رساند تا در آینده علیه دولت کودتا کنند و از این کشور سوء‌استفاده کنند. عملکرد رژیم ایران این است. کاری که بحرین کرده است باعث خوشوقتی است و ما در کنار بحرین هستیم زیرا تنها بحرین مورد تهدید نیست بلکه همه سیستم‌های خلیج‌فارس و عربی مورد تهدید هستند.

رژیم ایران تلاش می‌کند این کشور را بی‌ثبات کند، آن را جدا کند و سپس برباید و از آن علیه بقیه کشورها استفاده کند. پیگرد این تروریستها ادامه دارد زیرا رژیم ایران نیز این کارهایش را ادامه می‌دهد.

ما برای مقابله با رژیم ایران چه‌کار کردیم؟ آیا باید دست بسته بمانیم و یا باید طرحی برای مقابله با آن داشته باشیم و با این سازمانهای تروریستی مقابله کنیم تا این‌که دست به چنین اقدامی نزنند. ما می‌توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم، می‌توانیم نزد سازمانهای بین‌المللی برویم و می‌توانیم مانند عملیات توفان قاطع عمل کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/948ee549-357c-4cf2-9ab0-169a6fbab66e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات