728 x 90

اختلاس در ایران,

اسامی دزدان بیت المال در ماجرای املاک نجومی تهران

-

رکود اقتصادی در ایران-آرشیو
رکود اقتصادی در ایران-آرشیو
دلیل اصلی رکود اقتصادی در کشور ایران به‌خاطر این است که 95 درصد نقدینگی در کشور ایران فقط به دست حکومت ایران و سپاه پاسداران ایران است همان‌طور که می‌دانید ارگانهای اقتصادی سپاه پاسداران مانند قرارگاه خاتم تمام اقتصاد ایران را به انحصار خودشان در آورده‌اند حتی دولت هم نمی‌تواند جلوی فعالیت اقتصادی قرارگاه خاتم را بگیرد چون کمتر از 30دقیقه رئیس‌جمهور ایران و تمام وزیران ایران توسط اطلاعات سپاه پاسداران ایران سیلی باران خواهند شد. و از جمله ارگانهایی که هزاران برابر پول بابک زنجانی را در حساب خودشان دارند مانند ستاد فرمان اجرایی امام و یا بنیاد مستضعفین و... . و امثال آنها اینها هستند که با انبار کردن 95 درصد نقدینگی مملکت اقتصاد ایران را به انحصار خودشان در آورده‌اند و عامل اصلی رکود اقتصادی در ایران هستند چون پول دست مردم نیست پول فقط دست حکومت و ارگانهای حکومتی و سپاه پاسداران است توی این گیر و واگیر رهبر ملانصرالدین ایران دارد شعار مبارزه با رکود اقتصادی می‌دهد خوب مردیکه خر وقتی 95 درصد نقدینگی مملکت فقط به دست حکومت و ارگانهای حکومتی است مردم چگونه می‌توانند رکود را از بین به برند؟

اگر فقط پولی که در حساب ستاد فرمان اجرایی امام هست بین تمام ایرانیان یکسان تقسیم بکنند حتی یک نفر فقیر در کشور پیدا نمی‌شود آیا به این مسأله فکر کرده اید؟ پس بنابراین گدابازی حکومت عامل اصلی رکود اقتصادی در سراسر کشور ایران است نه چیز دیگر.

ح-ع از تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88e3a2bb-73d4-42b6-8710-b7939c4130a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات