728 x 90

پناهندگان ایرانی,

بازداشت سه هموطن عرب اهوازی توسط مأموران اطلاعاتی و ا منیتی

-

دستگیری هموطنان اهوازی
دستگیری هموطنان اهوازی
ظرف هفته گذشته، نیروهای سپاه و مأموران اطلاعاتی و ا منیتی رژیم آخوندی دست‌کم سه هموطن عرب اهوازی را به نامهای ناجی دحیمی، عدنان عبیات و لفته غوابش (جلالی) بازداشت و از سرنوشت و محل نگهداری آنان اطلاعی در دست نیست.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده ناجی دحیمی، ۳۴ ساله، متأهل و دارای دو فرزند، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ اسفند 95توسط نیروهای قرارگاه امنیتی سپاه ضد حضرت ابوالفضل العباس بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

منزل وی واقع در شهرک اهواز ساعت ۹ شب توسط چندین خودروی نیروهای امنیتی محاصره و بعد از بازرسی و برهم زدن وسائل منزلش او را به همراه وسائل شخصی الکترونیکی-ارتباطی با خود می‌برند.

در همین روز، نیروهای اداره اطلاعات آخوندی دو تن دیگر از جوان عرب اهوازی به‌نام های عدنان عبیات ۲۴ ساله از اهالی کوی علوی و لفته غوابش (جلالی) ۲۶ ساله از اهالی گلدشت در حومه شهر اهواز را بازداشت کردند، تاکنون دلیل بازداشت این دوتن و محل نگهداری آنها مشخص نیست.

گفته می‌شود، در روزهای اخیر در شهر شوش، شادگان و اهواز، به‌دلیل شعارنویسی علیه رژیم آخوندی و شرکت در بعضی اعتراضات توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78913711-a0e9-4cc8-a339-93ace12200b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات