728 x 90

انزجار هموطنان بلوچ از سفر روحانی به زاهدان

آخوند روحانی در زاهدان
آخوند روحانی در زاهدان
سفر آخوند روحانی رئیس‌جمهور ولایت فقیه به زاهدان با انزجار هموطنان بلوچ روبه‌رو شد. به‌رغم بسیج رژیم و ارگانهای حکومتی، بساط سخنرانی این آخوند شیاد کساد بود و جمعیت کمی در آن شرکت کرده بودند.

در حالیکه هموطنانمان در سیستان و بلوچستان با تبعیض و سرکوب و اعدامهای وحشیانه رژیم آخوندی روبه‌رو هستند، آخوند روحانی در سخنرانی خود در زاهدان با وقاحت مدعی برابری مذهبی و قومی در این استان شد و گفت:
در دورانی که در بسیاری از کشورها شعله اختلافات، انشقاق، فاصله‌ها را بیگانگان، اجانب ترویج می‌کنند بحمدالله در کشور ما همه مذاهب، همه اقوام، برادرانه در کنار یکدیگر برای آبادانی و توسعه ایران عزیز تلاش می‌کنند.

آخوند روحانی که در آستانه نمایش انتخابات با حملات باند رقیب بر سر شکست برجام مواجه است، به دفاع از خودش پرداخت و ضمن تأکید بر لزوم تن دان رژیم به زهر اتمی و برجام برای حل بحرانهای اقتصادی، گفت:
تمام تلاش دولت در سیاست داخلی و در سیاست خارجی و در مذاکرات هسته‌یی و در برجام نهایتاً توسعه ایران و اشتغال جوانان عزیز ما بوده، ما برای اشتغال نیاز به سرمایه ‌داریم، ما برای اشتغال نیاز به فناوریهای نو داریم، نیاز به آموزش داریم، نیاز به تحرک داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7288821b-3956-4b9b-a9a0-c847b34f6920"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات