728 x 90

اختلاس در ایران,

افشای موارد جدیدی از اختلاس و حقوقهای نجومی در شهرداری رژیم در تهران

-

افشای موارد جدیدی از اختلاس و حقوقهای نجومی در شهرداری
افشای موارد جدیدی از اختلاس و حقوقهای نجومی در شهرداری
در جریان درگیریهای باندی رحمت‌ الله حافظی، رئیس یکی از کمیسیونهای شورای قلابی شهر تهران موارد جدیدی از اختلاس و حقوقهای نجومی در شهرداری رژیم در تهران را فاش کرد.

به گفته وی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در سال‌های ۹۱ و ۹۲، چهار هزار و دویست نفر از نیروهای «منتسب به افراد خاص» را جذب کرده است. حافظی جزئیاتی از این پرونده را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.

این عضو شورای قلابی شهر تهران می‌گوید ۴۰۰ نفر از ۴۲۰۰ نفر نیروی مازاد جذب شده، بالای ۴۰ سال سن دارند که مدرک تحصیلی ۵۰ درصد این افراد زیر دیپلم است. همچنین ۳۰ درصد مدرک زیر پنجم ابتدایی دارند و یا بیسواد هستند. میزان حقوق و اضافه کاری این افراد از حدود ۴ میلیارد تومان در سال ۹۰ با ۲۷۵ درصد افزایش، به حدود ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۲ رسیده است. چنان‌چه سرانه حقوق این دسته بین ۹ تا ۱۱ میلیون تومان بوده است.

یک نکته مهم دیگر این‌که ۳۰۰ نفر از نیروهای شرکت بهره‌برداری مترو «منتسب به افراد خاص» هستند که در گزارش سازمان بازرسی کل رژیم نام آنها ذکر شده است.

در فایل صوتی منتشر شده، رحمت الله حافظی اشاره می‌کند که در بین استخدام‌های غیرمجاز، «مداحان» رژیم هم حضور داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2f9a526-d650-4dfd-9cfe-bd160b504b27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات