728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله آخوند علم‌الهدی به باند روحانی: در حضور زنان سربرهنه قرارداد امضا می‌کنند

-

امضای قرارداد در خانه سفیر سوئد
امضای قرارداد در خانه سفیر سوئد
آخوند علم‌الهدی ضمن حمله به اقدامات دولت آخوند روحانی در بستن قرار داد با مقامات دولت سوئد گفت: «برخی مقامات و مسؤلان کشور در داخل خانه سفیر در حضور زنان سربرهنه بی‌حجاب و آرایش کرده در مجلس مختلط می‌نشینند و آنجا قرارداد می‌نویسند و وقتی ما اعتراض می‌کنیم می‌گویند باید با جهان تعامل کنیم، آیا کشورهای جهان فقط سوئد و آمریکا هستند و دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای مقاومت جزء جهان به حساب نمی‌آیند؟»

شایان ذکر است که در تاریخ 25بهمن ماه 95 پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در کیهان فاش ساخت امضای قراردادهای تجاری رژیم با سوئد در منزل سفیر سوئد انجام شده است.

وی گفت: «دولتمردان محترم باید توضیح بدهند که با چه انگیزه‌ای به این اقدام تحقیرآمیز تن داده‌اند؟ این موضوع این تردید را پیش می‌کشد که مبادا برخی از دولتمردان کشورمان حرف‌های درگوشی! و محرمانه‌ای! داشته‌اند که نمی‌خواسته‌اند به گوش برخی دیگر از مسئولان نظام برسد و آنان را ملزم به پاسخگویی و توضیح کند! ان‌شاءالله که اینگونه نباشد!

پاسدار شریعتمداری افزود: «در این خصوص گفتنی است؛ عکس‌های منتشر شده از مراسم مورد اشاره، نشان می‌دهد که خانم‌های عضو هیأت همراه نخست‌وزیر سوئد بدون حجاب در مراسم حضور یافته‌اند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9e34317-dbe4-43dc-8c72-2013473bae0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات