فعالان سوری گفتند بیمارستان کودکان و زنان در شهر دیر شرقی در حومه ادلب، بعد از بمباران هوایی فشرده روسیه و رژیم اسد، از دور استفاده خارج شده است.
منذر خلیل مدیر بهداری ادلب به تلویزیون اسکای نیوز گفت، این سومین بیمارستان در هفتههای گذشته است که در اثر بمبارانهای فشرده در حومه ادلب از دور استفاده خارج میشود. وی تأکید کرد که این بیمارستان، چندین شهرک را تحت پوشش داشت.
منذر خلیل مدیر بهداری ادلب به تلویزیون اسکای نیوز گفت، این سومین بیمارستان در هفتههای گذشته است که در اثر بمبارانهای فشرده در حومه ادلب از دور استفاده خارج میشود. وی تأکید کرد که این بیمارستان، چندین شهرک را تحت پوشش داشت.