728 x 90

اخبار علمی و فناوری,

یک عمل جراحی خارق‌العاده

-

یک عمل جراحی خارق‌العاده
یک عمل جراحی خارق‌العاده
سی.ان.ان داستانی از امید و زندگی یک جوان را پخش کرده است که با یک عمل جراحی خارق‌العاده چهره متلاشی شده خود را بازیافته است:
10سال پیش اندی سمنس دست به خودکشی زد و به‌صورت خود شلیک کرد. او را به سرعت به بیمارستان رساندند و به‌طور معجزه آسایی زنده ماند، ولی با زخم‌هایی که زندگی او را تغییر داد. بینی، چانه و بخش اعظم گوشت زیر چشمانش از بین رفته بود.

اندی: من احمق بودم، من کاری کردم که باید باقی عمرم قیمت آن را می‌دادم.

سی.ان.ان: یک دهه بعد، او یک فرصت خارق‌العاده به‌دست آورد، تا با یک عمل جراحی پیوند، چهره‌ای جدید به‌دست آورد.

یک اهدا کننده پیدا شد، کیلان رأس KILAN ROSSجوانی که مانند اندی سلاح خود را روی خود کشیده بود 21ساله بود و کشته شد، مرگ او برای اندی امیدی ایجاد کرده بود، جراحی او نهایتاً محقق شد، یک تیم از متخصصان که روشهای پیوند صورت را برای سه سال آزمایش می‌کردند و این عمل را بیش از 30 بار انجام داده بودند او را عمل کردند.

دکتر جراح: «عمل پیوند، ترکیبی از مراحل مختلف است که ما انجام می‌دهیم، از جمله جراحی فک، جراحی اعصاب صورت و غیره».

این عمل جراحی خطرناک 56ساعت بطول انجامید که جراحان شیفتی عمل می‌کردند و نتیجه بعد از چند هفته بهبود، موفق بود. اندی احساس خود را برای تیم پزشکی روی کاغذ نوشت:
”اصلاً چنین تصوری نداشم”
اندی برای تمام عمرش باید از دارو استفاده کند تا جسمش پیوند را پس نزند. او با چهره‌ای جدید عمر دوباره‌ای به‌دست آورده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7e40f20-749e-4b61-bf7f-272cf2665a63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات