728 x 90

اد رویس: باید در مقابل رژیم ایران ایستاد

اد رویس
اد رویس
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌یی با فاکس‌نیوز گفت: باید در مقابل رژیم ایران ایستاد

فاکس نیوز2اسفند95: دونالد ترامپ: یکی از بدترین توافقهایی که من تاکنون دیده‌ام، توافق با رژیم ایران است، دولت من تحریمهای جدیدی را علیه این رژیم اعمال کرده و من تلاش بیشتری خواهم کرد تا رژیم ایران هرگز سلاح اتمی تولید نکند.

فاکس نیوز: نماینده کنگره اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در این‌جا با ماست. شما جلسه استماعی برگزار کردید، موضوع این جلسه چه بود؟

اد رویس: یکی از چیزهایی که اخیراً اتفاق افتاد سفر قاسم سلیمانی رئیس نیروی قدس به مسکو بود. او مسئول مرگ حدود 500 آمریکایی است
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید توافق اتمی با رژیم ایران توافق بدی است. ما اکنون می‌بینیم آنها نه تنها موشک‌های بالستیکی را گسترش می‌دهند بلکه به‌وسیله ریاست شبکه تروریستی خود در حال مشورت با مسکو هستند. معلوم است که آنها دنبال تسلیحات بیشتری هستند. ما باید با این اقدامات مقابله کنیم.

فاکس نیوز: این نقض توافق است. این اولین باری نیست که قاسم سلیمانی در مسکو است دست‌کم سه بار به مسکو رفته است، درست است؟

اد رویس: بله این سومین بار است. دولت اوباما نمی‌خواست بپذیرد او در مسکو بوده است. اما ما تصاویر او را داریم

فاکس نیوز: آیا آمریکا در هیچ زمینه‌یی جلو رژیم ایران ایستاده است؟!

اد رویس: این چیزی است که باید تغییر کند، این نقض تحریمهای پیشین است که ما علیه رژیم ایران داشتیم. دولت سابق آمریکا تصمیم گرفته بود از آن چشم‌پوشی کند. ما باید در مقابل این رژیم بایستیم. ما میلیاردها دلار ثروت را به ایران منتقل کردیم، برخی از آن به‌صورت پول نقد و طلا ارسال شد. این غیرقابل باور است برای همین است که آنها ما را جدی نمی‌گیرند و موشک‌های بالیستیکی قاره‌پیما را تولید می‌کنند. اکنون نوبت دولت ترامپ است که تحریمهای جدیدی را اعمال کند و به شرکتها اجازه ندهد با رژیم ایران معامله کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e22c81c1-b4bd-43c0-bdbc-6155a886ff47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات