728 x 90

اخبار اعتراضى,

وحشت و اپوزیسیون نمایی خامنه‌ای: چرا برای علاج مشکل مردم کاری انجام نشد!

-

وحشت خامنه‌ای از گسترش اعتراضات مردم خوزستان
وحشت خامنه‌ای از گسترش اعتراضات مردم خوزستان
علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز 2 اسفند 95 در جلسه‌یی تحت عنوان درس خارج به صحنه آمد و با وحشت از اعتراضات گسترده مردم اهواز گفت: ”این حوادث حقیقتاً دل انسان را می‌خراشد... مسئولان وظیفه دارند که به این مشکلات رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفه‌ی قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که به فکر مردم باشند».

وی که تلاش می‌کرد خود را بی‌تقصیر و اپوزیسیون دستگاه تحت حاکمیتش جلوه دهد افزود: ”این حرف که وضعیت فعلی نتیجه‌ی به فکر نبودن گذشتگان است، کافی نیست و مشکلی را حل نمی‌کند و چند صباح دیگر نیز دیگران همین قضاوت را درباره‌ی ما خواهند کرد که چرا برای علاج مشکل مردم کاری انجام نشد“.

شایان ذکر است تظاهرات مردم قهرمان اهواز روز شنبه ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه) به‌رغم اعلام ممنوعیت هر گونه تجمع از سوی رژیم، برای ششمین روز متوالی با شعار «هیهات مناالذله» و «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» ادامه یافت. نیروی سرکوبگر انتظامی به‌منظور ارعاب و جلوگیری از شکل‌گیری تظاهرات، بیانیه ممنوعیت هر گونه تظاهرات را در بین جمعیت خواند. این بیانیه که از سوی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان صادر شده تظاهر کنندگان را تهدید می‌کند که با آنها «به‌عنوان ناقض قانون با مسببان و متولیان و برپا کنندگان» تظاهرات غیرقانونی، برخورد خواهد کرد. اما مردم خشمگین عوامل رژیم را هو کرده و به شعارهای «وعده ما همین جا - ساعت ۴ فردا» و «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» به تظاهرات خویش ادامه دادند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «پایان دوره سکوت» و «مجریان پروژه انتقال آب کارون باید مجازات شوند». جوانان دلیر اهواز همچنین با نوشتن شعار «رهبر بی‌کفایت عدالت عدالت» بر روی دیوارهای شهر انزجار خود را از نظام سرکوبگر و سراپا فاسد و ویرانگر ولایت فقیه ابراز داشتند. آنها چندین مزدور بسیجی را هم گوشمالی دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56cb6af4-6e10-419c-8449-5a4cb46283bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات