728 x 90

پخش پارازيت,تشدید سرکوب ,

شیراز- پارازیت قاتل خاموش شهروندان

-

پخش پارازیت، عامل سرطان زا
پخش پارازیت، عامل سرطان زا
به‌دنبال اعتراضات گسترده مردمی در شیراز به‌خاطر پخش پارازیت توسط سپاه پاسداران و اثرات مخرب آن بر سلامتی مردم، وزیر ارتباطات رژیم با وقاحت مدعی شد، امواج و پارازیت‌های موجود برای مردم مضر نیستند.

مردم شیراز که چندماه است علیه پخش پارازیت و آثار سرطان‌زا و مخرب آن برای سلامتی اهالی، تظاهرات می‌کنند، معتقدند که دعاوی وزیر ارتباطات رژیم یک بی‌اعتنایی آشکار به خواست مردم و زمینه‌سازی برای استمرار پخش پارازیت توسط سپاه ضدمردمی است.

معاون وزیر بهداشت رژیم در ماه گذشته گفته بود: امواج و پارازیتها عوارض دارند و در ابتلاء به سرطان مؤثرند. همچنین معاون تحقیقات وزارت بهداشت نیز طی یک سخنرانی در شیراز تأکید کرد: مطالعات اولیه اخیر نشانگر آن است که این امواج و پارازیتها عوارض دارند و در ابتلا به سرطان مؤثرند.

 

شیراز- پارازیت قاتل خاموش شهروندان
یک رسانه حکومتی در این باره نوشت: اکنون با اظهارات دو معاون وزارت بهداشت دلیل اثبات بی‌خطر بودن پارازیتها رد شد. آنچه مسلم است تعداد زیادی از شهروندان جان خود را در اثر پارازیتها از دست داده‌اند.

رسانه‌های حکومتی نیز به‌نقل از کارشناسان، پارازیت را قاتل خاموش شهروندان لقب داده و نوشتند: محققان می‌گویند امواج الکترومغناطیسی اثرات مخربی روی بدن انسان دارد.

همچنین یکی از شهروندان شیراز، همزمان با ادعای وزیر ارتباطات رژیم، در پیامی که در رسانه‌های حکومتی نیز منعکس شد، گفت: نصب دکل پارازیت بالای کوه دراک شیراز باعث بروز بیماری از جمله سردردهای شدید در بین مردم شیراز شده است.

مردم شیراز در شبکه‌های اجتماعی جزئیاتی از دستگاه پخش پارازیت رژیم در کوه دراک شیراز توسط سپاه پاسداران را منتشر کرده و از جمله نوشته‌اند: ”ماتور 8“ نام دستگاهی است که برای پارازیتهای ماهواره‌یی از کشور چین به‌مبلغ 8میلیون دلار خریداری شده و توسط سپاه پاسداران استان فارس در ارتفاعات کوه ”دراک“ شیراز نصب شده است. شدت امواج این دستگاه بقدری زیاد است که 400کیلومتر خارج از مرزهای استان فارس را نیز دربر می‌گیرد. طبق نظریه سازمان علوم پزشکی استان فارس پارازیتهای پخش شده توسط این دستگاه تا 2سال آینده در استان فارس باعث ایجاد 24هزار مورد سرطان خواهد شد.

دو تن از اعضای مجلس رژیم از شیراز در این زمینه گفتند: شیوع سردرد به‌ویژه در غرب شهر، مردم را نگران کرده و ادامه این روند سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد.

یک وکیل دادگستری گفت: پرونده پارازیتها طی سه سال گذشته پیگیری قضایی شده است. چرا که زیانبار بودن پارازیتها برای سلامتی مردم مسجل شده است اما پیگیری این پرونده توسط دستگاه قضایی متوقف شده است.

اواخر دیماه، مردم شیراز که از بی‌توجهی مقامات حکومتی عاصی شده بودند، چندین روز تظاهرات و تجمعات اعتراضی برپا کردند و رژیم با وعده و وعید تلاش کرد تا مردم به‌جان آمده را ساکت کند.

اما اکنون با رد مضر بودن پارازیت توسط وزیر ارتباطات رژیم، نگرانی مردم از تشدید پارازیتها بحران سلامتی افزایش یافته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/028e47fc-53ba-4fc9-8d91-3c46262d48d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات