728 x 90

كنفرانس امنيتي مونيخ,

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ از ایجاد منطقه پروازممنوع در سوریه حمایت کرد

-

ولفگانگ ایشنگر رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ
ولفگانگ ایشنگر رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ
پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ که از روز جمعه 29بهمن 95 برپا است، بعدازظهر روز یکشنبه 1اسفند با تشکیل نشستی بزرگ برای بررسی بحران سوریه به کار خود پایان داد. ولفگانگ ایشنگر رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ پیش از این از تشکیل منطقه پروازممنوع در خاک سوریه پیشتیبانی کرده است.

وی طی مصاحبه‌یی ضمن تأکید بر اهمیت پرداختن به بحران سوریه در این کنفرانس، خواستار تدوین یک استراتژی کارآمد برای حل این بحران شد که "گزینه‌های نظامی قابل اعتماد" را نیز در بر بگیرد.

ایشنگر گفت: "اتحادیه اروپا باید در مورد ایجاد منطقه پروازممنوع برای میلیون ها آواره در سوریه، با آمریکا و کشورهای دیگر وارد مذاکره شود". وی افزود: "اگر برای تحقق این هدف اقدام نکنیم، نباید تعجب کنیم که صدها هزار و حتی میلیون ها پناهجو به کشور ما بیایند."وی گفت: "منطقه خاورمیانه در آستانه انفجاری بزرگ قرار دارد، بی‌ثابتی در سراسر این منطقه گسترش یافته است و وقت آن رسیده که اروپا از لاک دفاعی بیرون بیاید و به ابتکار دیپلوماتیک بزرگی دست بزند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58656067-ef18-4ea5-bc16-f26f41d53fea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات