728 x 90

گوشت قرمز باز هم گران شد

محکومیت رژیم در دادگاهی در کانادا
محکومیت رژیم در دادگاهی در کانادا
قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوشت گوسفندی برای مصرف‌کنندگان روز یکشنبه اول اسفند95 به ۳۹ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا پس از افزایش مستمر قیمت گوشت قرمز در سال جاری، شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت وارداتی برای تعدیل قیمت خبر داد، اما با گذشت مدتی از این طرح، هم‌چنان تغییری در قیمت‌ گوشت به‌وجود نیامده است و حتی در هفته جاری شاهد افزایش قیمت دوباره نرخ این محصول در بازار هستیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره وضعیت گوشت قرمز در بازار گفت: ”نرخ گوشت گوسفندی و گوساله در هفته جاری افزایش هزار تومانی داشته است و هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف‌کنندگان ۳۹ هزار تومان و برای مغازه‌داران بین ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود“.

علی اصغر ملکی اضافه کرد از تیرماه به دولت اعلام شد که به‌دلیل کمبود دام در تأمین بازار با مشکل مواجه خواهیم شد و نیاز به دخالت مستقیم دولت وجود دارد و برای این کار جلساتی نیز برگزار شده است که طی آن قرار شد دولت با تزریق گوشت برزیلی به بازار تعادل ایجاد کند که تا به امروز این کار به‌صورت قابل‌توجه انجام نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5db909ec-7ce6-4dd6-9276-f036f01eaf9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات