728 x 90

اعدام دسته جمعي,

اعدام جمعی ۱۲ زندانی در زندان گوهردشت کرج

-

اعدام دسته جمعی زندانیان برای گسترش موج سرکوب و خفقان
اعدام دسته جمعی زندانیان برای گسترش موج سرکوب و خفقان
رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز ۲۷ بهمن 95، در یک اعدام جمعی جنایتکارانه 12زندانی را در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت.

اسامی سه تن از اعدام شدگان عبارتند از:
فرزاد تقوی، میرمحمد موسوی و یوسف محمدی
این زندانیان در روزهای اخیر از بند 10 زندان گوهردشت به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. از اسامی و مشخصات سایر اعدام شدگان هنوز اطلاعی در دست نیست.

 

بيشتر بخوانيد:

مأموران جنایتکار زندان بیرجند روز سه‌شنبه ۲6 بهمن 95 چند تن از زندانیان زندان بیرجند را جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند. یکی از این زندانیان حمید مالکی نام دارد و از هموطنان بلوچ است. این زندانی در یک تماس تلفنی به خانواده خود اطلاع داده است که روز چهارشنبه 27 برای آخرین ملاقات به زندان بیرجند مراجعه کنند. این زندانیان قرار که روز پنجشنبه 28بهمن اعدام شوند.

 

 مأموران جنایتکار زندان سمنان دو زندانی را جهت اجرای حکم ضدانسانی اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند.
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این دو زندانی روز سه‌شنبه آخرین ملاقات خود را با خانواده‌هایشان انجام داده‌اند. یکی از این زندانیان جواد اوختی‌زاده نام دارد.

 

رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز دوشنبه25بهمن حداقل 5 زندانی را به سلول انفرادی منتقل کرد. در میان این زندانیان حداقل ۲ تبعه افغان هستند. سنین زندانیان بین ۲۲ الی ۳۸ سال است. بعضی از آنها نزدیگ به ۱۰ سال است که در زندان به‌سر می‌برند.
اسامی تعدادی از زندانیان که روز گذشته به سلول انفرادی منتقل شدند عبارتند از:
۱ـ مصطفی آزادی عبد ولی ۳۲ ساله از شهرستان کوهدشت.
۲ ـ داود بهزاد ۲۲ ساله از شهروندان ایرانشهر
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده از صبح روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه خانواده‌های این زندانیان در مقابل دفتر آخوند صادق لاریجانی تجمع کرده‌اند و خواهان متوقف شدن حکم اعدام فرزندانشان هستند. 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15c2f895-377b-48cf-86ea-7ba534e29415"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات