728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,

واشینگتن تایمز: مقاومت ایران می‌گوید، رژیم ایران شبکه‌یی را برای آموزش تروریستهای خارجی گسترش می‌دهد

-

علیرضا جعفرزاده
علیرضا جعفرزاده
واشینگتن تایمز روز سه‌شنبه 26بهمن کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در آمریکا و افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس را منعکس کرد.

واشینگتن تایمز نوشت: «بزرگترین گروه مقاومت علیه رژیم ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه در واشینگتن گفت، رژیم تندروی ایران، نظارت خود را بر عملیاتهای تروریستی با ایجاد شبکه‌یی از یک دوجین کمپ های آموزش داخلی برای نیروهای خارجی تشدید کرده است.

شورای ملی مقاومت ایران گزارشی اطلاعاتی منتشر کرد که محلهای کمپها و کشورهایی را که نمایندگی می‌کنند را مشخص می‌کند.

سازمان مجاهدین خلق ایران بزرگترین عضو این شوراست. از پشتیبانی گسترده شبکه اطلاعاتی در داخل دولت ملاها از جمله سپاه پاسداران و نیروهای ویژه آن نیروی قدس برخوردار بوده و سابقه‌یی از افشای بخشهای مخفی دستگاه امنیت ملی ایران دارد.

نیروی قدس نقش ویژه‌ای در جنگ عراق در آموزش شیعیان عراقی در مورد چگونگی ساختن بمب ایفا کرده که تعدادی از نیروهای آمریکایی را کشته‌اند.

نیروی قدس اکنون هزاران عضو شبه‌نظامیان شیعی را هدایت می‌کند، برخی از آنها به سوریه برای جنگ برای رژیم بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه رفته‌اند... .

علیرضا جعفرزاده معاون مدیر دفتر این شورا در واشینگتن گفت ” مقاومت ایران در موارد بیشمار تأکید کرده است که منبع و کانون تروریسم، بنیادگرایی و دخالتهای منطقه‌ای رژیم بنیادگرای حاکم بر ایران است“.

در بریفینگ خبری آقای جعفرزاده، مقام این شورا، از دولت ترامپ خواستار افزودن سپاه پاسداران انقلاب ایران و نیروی قدس آن در لیست تروریستی وزارت‌خارجه شد….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1094253-e7c9-4d26-8cd3-057a081647f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات