728 x 90

اعدام جوانان,

انتقال دو زندانی به سلول انفرادی به‌منظور اجرای حکم اعدام

-

اعدام جوانان در ایران
اعدام جوانان در ایران
مأموران جنایتکار زندان سمنان دو زندانی را جهت اجرای حکم ضدانسانی اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این دو زندانی روز سه‌شنبه آخرین ملاقات خود را با خانواده‌هایشان انجام داده‌اند. یکی از این زندانیان جواد اوختی‌زاده نام دارد.

بیشتر بخوانید:
دژخیمان رژیم آخوندی در روز 25بهمن 10 زندانی را در شهرهای قم و زابل بدار آویختند. یکی از اعدام شدگان در حالی اعدام شد که درخواست اعاده دادرسی وی به قضاییه رژیم ارائه شده بود. در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن نیز سه زندانی شامل دو جوان ۲۹ و ۳۰ ساله در زندانهای جیرفت و مشهد اعدام شدند.

از سوی دیگر بنا‌ به گزارشها 9 زندانی برای اجرای مجازات اعدام به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت منتقل شده‌اند، مقاومت ایران به عموم مراجع ذیربط بین‌المللی به اقدام فوری و مؤثر برای جلوگیری از این اعدامها فرامی‌خواند.

چند روز پیش علی علیزاده از مقامات ستاد به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر رژیم خواستار تداوم مجازات وحشیانه شد و گفت‌ «تعدیل مجازات اعدام، کمکی به مبارزه نکرده و آن را دچار چالش می‌کند» (خبرگزاری حکومتی خانه ملت- ۱۷بهمن۹۵).

در یک تحول دیگر قضاییه رژیم آخوندی در تهران حکم قطع دست سه نفر را به اتهام سرقت صادر کرد (روزنامه حکومتی همشهری- ۲۴بهمن۹۵).

نظام منفور ولایت فقیه ناتوان از مقابله با بحرانهای فزاینده داخلی و بین‌المللی و در هراس از خیزش عمومی تنها راه را در تشدید سرکوب یافته است. سران رژیم به‌خاطر جنایات ضدبشری‌شان باید از جامعه جهانی طرد و سران آن به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند. سکوت و بی‌عملی در قبال جنایتهای بربریت حاکم بر ایران در سه دهه گذشته این رژیم را در ادامه و تشدید این جنایات تشویق کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12a2f24f-fae5-4789-9496-0941812ed7d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات