728 x 90

سياست تغيير رژيم در ايران,

روزنامه حکومتی اعتماد: جهان با آمدن ترامپ بیش از پیش خطرناک شده است

-

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
در ادامه ابراز وحشت از شرایط پس از استقرار دولت جدید آمریکا، یک روزنامه باند روحانی به نام اعتماد در سرمقالهً خود نوشت: امروز وضعیت جهان با آمدن ترامپ بیش از پیش خطرناک شده است... و البته ما باید بیش از همه نگران حضور دونالد ترامپ) در کاخ سفید باشیم.

روزنامه حکومتی شرق نیز به باند رقیب در این زمینه هشدار داد که برخی جریانهای داخلی که شیدای به‌قدرت‌ رسیدن ترامپ و رأی‌نیاوردن هیلاری کلینتون بودند، از این پس خواهند دید دنیا با ترامپ خطرناک خواهد بود. نیات او نسبت به (نظام) را باید جدی گرفت. هدف ترامپ (نظام) است و باید به‌دقت رفتار ترامپ را رصد کرد و تصمیم عجولانه نگرفت.

یک روزنامه دیگر این باند به نام ابتکار نوشت: چینش تیم سیاست خارجه، دفاع و اطلاعاتی ترامپ با هدف (تضعیف نظام) انجام گرفته است. این‌که جنگ توئیتی و لفظی ترامپ علیه (ما) تا کجا ادامه خواهد یافت موضوعی است که نیازمند تأمل و گذر زمان است.

کیهان خامنه‌ای، درباره نفوذ از طریق باند رقیب نوشت: راه‌کارهایی که امروزه آمریکا دنبال می‌کند، نفوذ به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام با هدف تغییر محاسبات است و برای این منظور در پی شکار کسانی است که اولاً در نظام سابقه مسئولیت‌های برجسته داشته باشند و ثانیا به هر علت از خط اصلی انقلاب فاصله گرفته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1163ae3-9933-4c9f-9607-1d6ff6a88fce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات