728 x 90

اخبار حوادث,

آسوشیتدپرس: ۵کشته و ۹مجروح در انفجار سایت تحقیقاتی زیر زمینی در بندرعباس

-

انفجار در یک سایت تحقیقاتی در بندرعباس
انفجار در یک سایت تحقیقاتی در بندرعباس
آسوشیتدپرس روز پنجشنبه 21بهمن 95 خبر داد در اثر انفجار گاز در یک سایت تحقیقی کشاورزی در بندرعباس 5کارگر کشته شده و 9نفر مجروح شده‌اند. اتصالی برق منجر به این انفجار در صبح روز پنجشنبه شده است.

العربیه با عنوان رسانه‎‌های ایران، گزارشهای ضد و نقیضی از وقوع یک انفجار در بندرعباس گزارش داد: «ابتدا صدا و سیمای بندرعباس به‌نقل از حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی این استان اعلام کرد که انفجار در یک سایت تحقیقاتی وابسته به اداره کشاورزی در عمق ۲۰ متری زمین در بندرعباس 5نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند. ساعتهایی بعد خبرگزاری ایسنا، به‌نقل از امینی زاده، گفت: در انفجار ناشی از گازهای زیر زمینی به هنگام حفاری حوالی روستای کولغان، پنج کارگر کشته و یک نفر زخمی شد.»

وی افزود: «ساعت ۱۳:۴۱ خبر وقوع انفجار اطراف روستای کولغان در مسیر جاده میناب به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بندرعباس اعلام شد. این سانحه در یک پروژه چشمه آبگرم اتفاق افتاد و در زمان وقوع سانحه کارگران در تونل مشغول به کار بودند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86032140-3459-438e-92bb-e90a292558c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات