728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,

تأکید جیمز جفری بر لزوم مقابله با دخالتهای منطقه‌یی رژیم ایران

-

جیمز جفری
جیمز جفری
جیمز جفری سفیر پیشین آمریکا در عراق بر لزوم مقابله با دخالتهای منطقه‌یی رژیم آخوندی تأکید کرد.
وی در سخنان افتتاحیه خود در جلسه استماع کمیتة امور خارجی سنای آمریکا که در سایت رسمی این کمیته درج شده، گفت: «هر چند داعش اصلی‌ترین تهدید فوری در منطقه است، اما تنها تهدید و شاید حتی خطرناک‌ترین آن نیست. توسعه‌طلبی (رژیم) ایران... دست کم به همان میزان برای منطقه و منافع کلیدی آمریکا خطرناک است».

سفیر پیشین آمریکا در عراق هم‌چنین گفت که بعد از نابودی داعش، ایالات متحده باید به‌صورت دیپلوماتیک و نظامی درگیر شود تا تضمین کند که نتایج، هم در سوریه و هم در عراق با منافع آمریکا هم‌خوان باشد، به‌ویژه مهار (رژیم) ایران.

جرمی بش رئیس ستاد پیشین وزارت دفاع و اطلاعات مرکزی آمریکا نیز در این جلسه استماع، بر لزوم برکناری بشار اسد از قدرت تأکید کرد، و افزود: «... (اسد) هرگز اجازهٴ وجود اپوزیسیون مدره را در کشورش نخواهد داد. او تحت عنوان ضدتروریسم، بی‌وقفه به هر گونه گروه سوری مدره حمله کرده است... حفظ او در قدرت به شکست‌دادن داعش کمکی نخواهد کرد؛ بلکه وضعیت کنونی سوریه را که در هرج و مرج به‌سر می‌برد، حفظ خواهد کرد و داعش، القاعده و گروه‌های تروریستی دیگر، در این هرج و مرج رشد می‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8933a6d7-bddc-4364-9745-bde2cd0f8b05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات