728 x 90

کشف پیکر یکی دیگر از قربانیان ساختمان پلاسکو

--
--
پیکر یکی دیگر از قربانیان فاجعه فروریختن ساختمان پلاسکو کشف شد. این قربانی که 38سال سن داشت و نگهبان ساختمان پلاسکو بود، قاسم شجاعی نام دارد.

این پنجمین پیکر از شهروندان غیرآتش‌نشان است که از میان آوار پلاسکو کشف می‌شود.

پیکر نگهبان ساختمان با پیگیریها و تلاشهای خانواده‌اش کشف شد. رسانه‌های حکومتی در دومین روز فروریختن ساختمان پلاسکو از مراجعه حدود دویست تن از خانواده‌ها به‌خاطر مفقود شدن عزیرانشان خبر داده بودند.

با گذشت نزدیک به دو هفته از فاجعه آتش‌سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو، یک عضو مجلس ارتجاع اعتراف کرد که با فروریزی پلاسکو، 585 واحد صنعتی و تولیدی که در این ساختمان فعالیت می‌کردند نابود شده یا خسارات جبران ناپذیری دیده‌اند.

این عضو مجلس ارتجاع گفت: «در حادثه پلاسکو 585 بنگاه صنفی آسیب شدید دیده‌اند و برخی از آنها یعنی حدود 305 واحد به‌طور کامل سوختند و 3000 کارگر بیکار شدند».

این کارگزار رژیم افزود: «باید ببینیم آنچه پلاسکو را آسیب‌پذیر کرد چه بود و مدیریت بحران در روزهای بعد چگونه بود؟. این یک حادثه معمولی بود اما چه شد که به بحران ملی تبدیل شد؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28b03236-0833-4ad4-9972-99305a6a1709"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات