728 x 90

گرفتاری مسافران بیش از ۱۲ دستگاه اتوبوس در جاده سرچم

گیر کردن اتوبوسهای در منطقه آقکند
گیر کردن اتوبوسهای در منطقه آقکند
به دنبال آغاز بارش برف از اواخر هفته گذشته، بیشتر جاده‌های استان اردبیل هم‌اکنون کولاک و یخبندان است و ارتفاع برف در برخی مناطق به بیش از 50 سانتیمتر رسیده است.

از ساعتهای اولیه صبح روز پنجشنبه، بیش از 12 دستگاه اتوبوس در منطقه آق کند در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی محور اردبیل - سرچم گرفتار برف و کولاک هستند.

- تمام فعالیت‌های آموزشی و فوق برنامه مدارس شهرستانهای مشگین شهر، پارس آباد، خلخال و سرعین و دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل است.

- دمای هوا در تمام مناطق استان اردبیل هم‌اکنون زیر صفر است؛ خلخال با منفی 10 درجه سردترین و پارس آباد با سه درجه زیر صفر گرمترین نقاط استان اردبیل هستند.

- تداوم بارش برف سنگین همراه با کولاک در خلخال راه ارتباطی بیش از 90 درصد روستاهای این شهرستان را مسدود کرد.

 

بیش از ۵۰ درصد راههای روستایی استان اردبیل مسدود شده است
روز پنجشنبه 14بهمن بارش شدید برف و کولاک که از شب پنجشنبه شروع شده است، بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر گرفته و باعث مسدود شدن بسیاری از راههای روستایی شده که تاکنون به همین دلیل بیش از 50 درصد راههای روستایی استان اردبیل مسدود هستند.
بنا‌ به این گزارش بارش برف در بسیاری از شهرستانهای استان از جمله خلخال و مشگین‌شهر باعث مسدود شدن راههای روستایی این شهرستانها شده. بارش شدید برف و کولاک محور اسالم-خلخال را پوشانده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56db0d23-524e-41a9-b1fa-1e6ce7a8e6ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات