728 x 90

موضع تهاجمی دولت ترامپ نسبت به رژیم ایران بعد از پرتاب موشک

آزمایش موشکی رژیم ایران - آرشیو
آزمایش موشکی رژیم ایران - آرشیو
خبرگزاری رویتر گزارش داد: سه مقام آمریکایی که خبرنگاران را در کاخ سفید بریف می‌کردند گفتند، طیفی از گزینه‌ها از جمله تحریمهای اقتصادی در مورد نحوه پاسخگویی و بازبینی جامعی در مورد موضع آمریکا نسبت به رژیم ایران در دست بررسی بوده است.

بنا‌ به این گزارش این مقامات که به شرط ناشناس ماندن صحبت می‌کردند، از این‌که آیا گزینه نظامی روی میز است یا خیر سر باز زدند. یکی از این مقامها گفت: ”ما در پروسه بررسی گزینه‌های استراتژیک و چارچوب نحوه رودیکردمان به این موضوعات هستیم“.
”نمی‌خواهیم دست به اقدامی شتابزده یا تند یا هر اقدامی بزنیم که مانع از گزینه‌ها شود یا به‌طور غیرضروری در خدمت واکنشی منفی باشد“..

مارک دوبوویتز رئیس بنیاد دفاع از دموکراسیها که به ترامپ در خلال کارزار انتخاباتی مشورت می‌داد و کماکان در مورد رژیم ایران به دولت جدید مشورت می‌دهد گفت، این دوازدهمین آزمایش موشکی ایران از زمان توافق اتمی در سال 2015 است.
وی به رویتر گفت: ”این کار توجیه بیشتری برای آنچه که در ماههای آتی در پیش است، از تحریمهای جدید کنگره، تحریمهای جدید دولت فراهم می‌کند و این پیام را می‌رساند که نیاز به مجازات و بازدارندگی رژیم ایران است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66efee7f-6592-4b89-8aae-4ece9c15221e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات