728 x 90

اعتراف پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع رژیم آخوندی به آزمایش موشک بالستیک

اذعان به ازمایش موشکی از طرف رژیم ایران
اذعان به ازمایش موشکی از طرف رژیم ایران
پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع کابینه آخوند روحانی امروز چهارشنبه 13بهمن، به آزمایش موشک بالستیک اعتراف کرد اما مدعی شد این آزمایش منافاتی با برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ نیست.

وی گفت: ”این آزمایش در ادامه برنامه‌های جاری ما بوده و قبلاً نیز اعلام کرده‌ایم که برنامه‌هایی که در حوزه تولیدات اقلام دفاعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم را اجرا می‌کنیم و هیچ اراده‌يی نمی‌تواند تصمیم ما را تحت تاثیر قرار دهد.“
اعتراف وزیر دفاع کابینه آخوندی سه روز از افشای آزمایش موشک بالستیک رژیم توسط مقامهای آمریکایی صورت می‌گیرد.

بنا‌ به خبر دیگری امروز چهارشنبه ۲۲۰ عضو مجلس ارتجاع در بیانیه‌یی از صنایع موشکی و آزمایش‌های موشکی آن دفاع کردند. در این بیانیه آمده است: ”تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن توانمندی موشکی است“.

خاطرنشان می‌شود شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل‌متحد به‌درخواست ایالات متحده آمریکا، به‌طور اضطراری تشکیل جلسه داد و موضوع ”آزمایش“ موشک بالستیک توسط رژیم ایران در روز یکشنبه را بدون حضور خبرنگاران بررسی کرد.

نیکی هیلی، نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل‌متحد پس از این نشست آزمایش موشکی رژیم ایران را ”کاملا غیرقابل قبول“ و آن را خلاف قطعنامه‌های بین‌المللی خواند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7a4b20b-42ff-4a15-b773-4cf6a45419b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات