728 x 90

فاجعه ساختمان پلاسكو,

فاجعه پلاسکو و نگرانی از ساختار فرسوده ساختمانهای تهران

-

آواربرداری از پلاسکو
آواربرداری از پلاسکو
پیکرهای 7تن دیگر از آتش‌نشانهای جان باخته در فاجعه پلاسکو کشف شد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، تجسس برای یافتن اجساد به ضلع شمال غربی که اکثر آتش‌نشانان هنگام حادثه در این بخش حضور داشتند. گسترش یافته و در جریان این عملیات، بر اثر دود و آتش زیر آوار، نفس کشیدن برای امدادگران سخت شده است.

در حالیکه پیکرهای بیشتری از آتش نشانها کشف می‌شود، رژیم آخوندی مراسمی را که قرار بود روز چهارشنبه برای تشییع پیکرها، برگزار شود لغو کرده است.

رسانه‌های حکومتی با اعتراف به این‌که توضیح و توجیه‌های دستگاههای حکومتی چیزی از نگرانی مردم از تخریب ساختمانهای فرسوده تهران کم نمی‌کند، نوشتند:
ساختار ساختمانها در تهران بسیار فرسوده است و در صورت وقوع حوادث احتمالی، به‌ویژه زلزله، این ساختمانهای فرسوده به قتلگاه مردم تبدیل می‌شود.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با صدور بیانیه‌یی درباره آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعلام کرد که ناکارآمدی کارگزاران نالایق و بی‌کفایت از زحمت کشان آتش نشان قربانی گرفت.

این بیانیه با اشاره به حرکت اعتراضی سال گذشته آتش‌نشانان افزوده است: آتش نشانان معترض که آذرماه سال ۹۴ مقابل شهرداری تهران تجمع کرده بودند مورد تعقیب و آزار و اذیت مدیران شهرداری قرار گرفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45e48956-6a6e-4cde-8ff2-0aa9ca2db5cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات