728 x 90

بازداشت شهناز اکملی مادر شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای قیام ۸۸

 شهنازاکملی مادر شهيد مصطفي كرم بيگي
شهنازاکملی مادر شهيد مصطفي كرم بيگي
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی بامداد صبح امروز چهارشنبه 6بهمن وحشیانه به منزل شهناز اکملی مادر شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای قیام 88 حمله کرده و پس از بازرسی منزل، او را بازداشت و با خود به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

بنا‌ به این گزارش: ”۵ الی ۶ مأمور لباس‌شخصی که در این حمله شرکت داشتند، همچین تمامی وسایل مربوط به خانم اکملی را از جمله وسایل الکترونیکی-ارتباطی او را ضبط و با خود بردند“.

خاطر نشان می‌شود مصطفی کریم بیگی در تاریخ ۶ دی مصادف با روز عاشورای سال ۸۸ در حوالی خیابان نوفل لوشاتوی تهران از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله مأموران جنایتکار رژیم قرار گرفت و به‌شهادت رسید.
خانواده این شهید راه آزادی تا روز ۲۱ دی ماه که عکس او را در پزشکی قانونی کهریزک پیدا کردند هیچ اطلاعی از وی نداشتند و فکر می‌کردند که فرزندشان دستگیر و زندانی شده است. در این مدت مأموران جنایتکار رژیم با تماسهای مشکوک و تهدیدآمیز از طریق تلفن دستی او، اقدام به اذیت و آزار خانواده‌اش می‌کردند.
آنها همچنین بدون اطلاع و حضور اعضای خانواده پیکر مصطفی کریم بیگی را در خارج از تهران دفن کردند و به خانواده وی خبر دادند که مراسم خاکسپاری غروب آن روز در یکی از شهرکهای شهریار به نام وحیدیه انجام می‌شود و تنها پدر و مادر و خواهر او امکان حضور در این مراسم را دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/000083d9-0e58-4d6e-997e-f052cd690119"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات