728 x 90

آخوند پورمحمدی: آماده همکاری با قوه قضاییه در پرونده «حسین فریدون» هستیم

آخوند جنایتکار  مصطفی پورمحمدی
آخوند جنایتکار مصطفی پورمحمدی
به دنبال بالا گرفتن درگیریهای باندی بر سر پرونده غارت و چپاول برادر آخوند روحانی، آخوند پورمحمدی وزیر دادگستری رژیم اعلام کرد آماده همکاری با قوه ‌قضاییه در پرونده «حسین فریدون» است.

وی ظهر امروز چهارشنبه ششم بهمن در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤال خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم، درباره پرونده حسین فریدون برادر آخوند روحانی، گفت: «مراجع دادرسی و شعب دادگاه یا دادسرا باید به این موضوع برسند و اعلام کنند و تا جایی که من اطلاع دارم چیزی در این باره گفته نشده است».

آخوند پورمحمدی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا شما حاضر به همکاری با قوه ‌قضاییه درباره پرونده فریدون هستید؟ گفت: «بله، چطور همکاری نکنیم؛ ما عضو قوه ‌قضاییه هستیم، اما این فعالیت و اقدام و اعلام خبر برای شعبه است. روال این است که پرونده‌یی در شعبه باشد، کسی متهم شود، احضار شود تا متهم دفاع کند و اگر محکوم شد، قابل انتشار است.»

خاطرنشان می‌شود طی روزهای اخیر عوامل باند خامنه‌ای خواهان محاکمه حسین فریدون برادر آخوند روحانی شده‌اند.

از جمله محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد رژیم با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر ارتباط حسین فریدون برادر و دستیار ویژه آخوند روحانی با یک متهم مالی، خواهان محاکمه حسین فریدون شد و گفت: «هیچ‌کس نباید دچار این توهم شود که به‌دلیل قرابت یا رفاقت با رئیس‌جمهور از مصونیت آهنین برخوردار است». وی افزود: «اتهامات فریدون قابل اغماض نبوده و دستگاه قضایی به‌رغم فشارها و فضاسازی‌ها در اسرع وقت به محاکمه و مجازات چنین عناصری اقدام کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/326be206-2114-48a4-ad4c-1d4142b4531e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات