728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار آفریقا,

تعطیلی تمامی مؤسسات رژیم آخوندی در کشور کومور

-

عثمان غزالی رئیس جمهور جزایر کومور
عثمان غزالی رئیس جمهور جزایر کومور
سفیر کومور در عربستان روز یکشنبه 3بهمن95 از تعطیلی کلیه دفاتر رژیم ایران که با پوشش مؤسسه خیریه در این کشور فعالیت می‌کردند خبر داد.

الحبیب عباس عبدالله سفیر مجمع الجزایر کومور گفت: ”کومور به‌لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی ندارد، این مؤسسات ایرانی با سوء‌استفاده از این مسأله، اقدامات مخفیانه‌یی برای جذب مردم کومور انجام می‌دادند. این مؤسسه‌ها برای کمک به فقرا افتتاح می‌شدند اما آنها در راستای توسعه اهداف رژیم ایران فعالیت می‌کردند“.

الحبیب عباس همچنین از آمادگی کشورش برای شرکت در ائتلاف نظامی کشورهای اسلامی خبر داد و اضافه کرد ”از آنجایی که کومور یک کشور عربی-اسلامی است باید با برادران خود در چنین ائتلاف بزرگی شرکت کنیم... رئیس‌جمهور مرا مکلف کرد به رهبران سعودی اعلام کنم که کومور آماده مشارکت نظامی در ائتلاف و اعزام سربازان خود نه فقط برای ائتلاف است، بلکه برای حمایت از مرزهای سعودی نیز هست؛ زیرا ما امنیت سعودی را بخشی از امنیت جزایر کومور می‌دانیم و از نظر ما تعرض به سعودی، تعرض به کومور است“.

خاطرنشان می‌شود کومور مجمع‌الجزایری در جنوب شرقی آفریقا در آب‌های اقیانوس هند و در شرق سواحل موزامبیک و شمال غربی ماداگاسکار قرار دارد. مساحت این کشور 2236 کیلومتر مربع است و حدود 800هزار نفر جمعیت دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36306d7b-e387-4182-8611-ffad988be8f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات