728 x 90

افشاگری سرهنگ ریاض اسعد در مورد چنگ انداختن رژیم ایران بر اقتصاد و اموال مردم سوریه

سرهنگ ریاض الاسعد بنیانگذار ارتش آزادی سوریه
سرهنگ ریاض الاسعد بنیانگذار ارتش آزادی سوریه
اخیراً بشار اسد با صدور دستورات ریاست جمهوری، چپاول اموال و دارایی مردم سوریه توسط رژیم ایران را قانونی کرده و برای شبه‌نظامیان جنایتکار شیعی عراقی و لبنانی و افغانی و ایرانی، شناسنامه سوری صادر می‌کند.

سرهنگ ریاض الاسعد بنیانگذار ارتش آزادی سوریه در یک تماس تلفنی در مورد تروریسم رژیم ایران در سوریه و کشورهای منطقه که غرب نیز چشم خود را بر آن بسته و همچنین چنگ انداختن رژیم ایران بر اقتصاد سوریه به افشاگری پرداخت:
سرهنگ ریاض الاسعد بنیانگذار ارتش آزادی سوریه:
طبعا اعمال رژیم ایران جدید نیست. این رژیم بر اساس قتل و کشتار دیگران و گسترش نفوذ در مناطق دیگر بنیانگذاری شده است. همه می‌دانند وقتی که خمینی به ایران رفت در سال57 در فرانسه بود و غرب نیز این عمامه به‌سر را ساخته و پرداخته کرد که ادعای اسلام را دارد اما هیچ ربطی به اسلام ندارد. این فرد آمد تا فتنه و فرقه‌گرایی و کینه توزی را در میان خلقهای منطقه به‌کارد. خلقهایی که تاریخی طولانی دارند مانند عراق و سوریه و کشورهای خلیج‌فارس و حتی ترکیه.. این رژیم سمهای خود را به‌تدریج از طریق برخی مزدوران و افراد خبیثی مانند حسن نصرالله و سپاه بدر و شبه‌نظامیان نجباء عراق و حوثیها و گروه‌های تروریستی دیگر، در جوامع کشورهای منطقه پخش کرد. رژیم ایران از طریق این مزدوران می‌خواست جامعه را از هم جدا کند. قبل از شروع بهار عربی و انقلابها در منطقه، سپاه بدر و حزب‌الله لبنان در نزد غرب تروریست محسوب می‌شدند اما آمریکا در عراق به آنها کمک کرد و انواع سلاحهای پیشرفته را به آنها داد تا مردم عراق را کشتار کنند. رژیم ایران تمامی افراد خبیث را از افغانستان و پاکستان به سوریه فرستاده است. همه می‌دانند که شبه‌نظامیان شیعی رژیم ایران در سوریه چه جنایتهایی می‌کنند. شبه‌نظامیان حزب‌الله بسیاری از کودکان و زنان سوری را کشته و به خیلی از آنها تجاوز کرده و جنایتها مرتکب شده است. همه به چشم دیدند که در جنایت بانیاس و حمص و جاهای دیگر چه‌کار کردند. امروز همه دنیا از کوچک و بزرگ می‌دانند که تروریسم رژیم ایران چیست و چه‌کار می‌کند اما متأسفانه جامعه جهانی سست و بی‌عنصر است. شورای امنیت که شعار دفاع از حقوق‌بشر را سر می‌دهد، به همین شبه‌نظامیان فرصت و پوشش قانونی می‌دهد که جنایتهایشان را ادامه دهند.

اقتصاد رژیم ایران فروپاشیده است. کاملاً به ناتوانی رسیده است. رژیم ایران اکنون تلاش می‌کند در سوریه سرمایه‌گذاری کند به همین خاطر بر این کشور چنگ انداخته است. این امر خطرناکی است من از همه می‌خواهم که روی این امر متمرکز شوند. با بسیاری از تشکلهای جوانان و شخصیتهای سوری جلسه گذاشتیم. ما گفتیم که سوریه اکنون به کانون رژیم ایران و روسیه تبدیل شده است. بشار جنایتکار برخی قوانین سوریه را تغییر داده و از فرصت گفتگوهای جاری استفاده می‌کند بنابراین وضعیت خطرناکی است. قرضهای سنگینی را بر مردم سوریه تحمیل کرده و اسناد آن هم به بیرون درز کرده است. بسیاری از زمینها و املاک به رژیم ایران فروخته شده و حتی منازل مردم مصادره و به‌طور علنی فروخته شده است. رژیم جنایتکار برخی اقدامات را اتخاذ کرده و با صدور دستورات ریاست‌جمهوری به شبه‌نظامیان شیعی، شناسنامه سوری می‌دهد. تا در صورت راه‌حل سیاسی آنها را تثبیت کرده باشد. ما امیدواریم که همه مردم هوشیار باشند و نسبت به آنچه که در آینده برایشان تدارک دیده شده، آگاه باشند. من فکر می‌کنم که مرحله آینده سخت‌تر از مرحله کنونی خواهد بود زیرا جنگ بود و نبود است. ما نسبت به توطئه‌های آینده هشدار می‌دهیم چون بسیاری شرکتهای سوری اکنون برای دهها سال به رژیم ایران و روسیه واگذار شده است. در مرحله آینده طرحهای زیادی علیه مردم سوریه و بودن آنها دارند. ما از تمامی شرافتمندان می‌خواهیم که ابزارهای کار را برای مرحله آینده آماده کنند. ما یک پروژه شروع کرده‌ایم تا اسناد و اطلاعات را مستند کنیم و در جهت مقابله با این امور خطرناک که سوریه در آینده از آن رنج بسیار خواهد برد، اتحادی ایجاد کنیم.

جمع‌آوری اسناد، در نتیجه مشورتها با کارشناسان و متخصصان امر حاصل شده است یا با برخی کشورهایی که تجربه این کار را داشته‌اند مشورت کرده‌ایم. رژیم اسد دستوراتی صادر کرده که شناسنامه اهالی و مناطق را تغییر می‌دهد و املاک را به‌طور علنی به رژیم ایران میفروشد. رژیم اسد اعلام کرده کسانی‌که طی 15روز برنگردند حقوقشان را حتی در مراجعه به دادگاه از دست می‌دهند. بنابراین وضعیت خطرناکی است. ما همین اسناد را به مقامات ترکیه ارائه کرده‌ایم که در دادگاههای آنجا بررسی شود ما نزدیک به 6 تا 7ماه است درگیر هستیم تا دادگاههای ترکیه این اسناد را به دادگاههای بین‌المللی منتقل کنند. یا از طریق سازمان ملل و یا کشورهای دوست مردم سوریه اینکار را کرده‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be94b532-16c1-4c90-8b97-4ee5cccbacb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات