728 x 90

پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند به‌مناسبت ۳۰دی

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی از زندان گوهردشت کرج به‌مناسبت سالروز 30دی از جمله نوشت: «.. در آستانه 30 دی و گرامیداشت این روز مبارک به‌مناسبت درهم شکستن درب زندانهای رژیم ستم شاهی در پی قیام مردم در سال 57 و آزادی آخرین گروه زندانیان سیاسی و به‌خصوص معلم کبیر و رهبر به‌حق انقلاب نوین برادر مسعود هستیم…»

ابوالقاسم فولادوند پس از اشاره به پیروزیهای اخیر مقاومت ایران، درباره همیاری ملی با سیمای آزادی می‌نویسد:
«پیروزی که حتی واژة حماسه نیز در برابر آن ضعیف و ناچیز می‌نمایاند همانا گلریزان همیاری سیمای آزادی می‌باشد که در ظاهر جهت جمع‌آوری کمکهای مالی برای ادامه و استمرار کار سیمای آزادی بود، در حالی‌که هرچه بیشتر در کم و کیف این کارزار می‌نگریم و دقت می‌کنیم، به‌رغم کمکهای مالی خارج از حد تصور و بسیار قابل افتخاری که نصیب سیمای آزادی گردید متوجه می‌شویم که در حقیقت این مجاهدین خلق و رزمنده شیران ارتش آزادی و اشرفیان قهرمان یعنی فرزندان ایدئولوژیک مسعود و مریم بودند که آسمان ایران را گلباران کردند و با حضور گرم و امید بخش و آموزندة خویش در جای جای برنامه گلریزان، به‌رغم انواع و اقسام معذوریتهای زمانی و امنیتی و.. گوشه‌هایی از این صندوق صدق و فدا و گنجینه‌ی ارزشمندی که از برکت وجود برادر مسعود و انقلاب خواهر مریم حاصل شده و جزیی از هزار اشرف به‌عنوان راهنما و سرمشق برای تک‌تک ما در داخل کشور را نمایان کردند و با بازگو کردن گوشه‌هایی از تجارب پنجاه واندی و به‌خصوص 14سال اخیر، نقشه مسیر پیروزی بر دشمن بنیادگرا و ضدبشری آخوندی را برایمان ترسیم کردند. ذخراً و شرفاً و کرامتاً و مزیدا».

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در پایان می‌نویسد:
«نتیجه نهایی این‌که تنها همآورد آخوندهای بنیادگرا و تروریست، شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد و شورا و سازمان نیز حاصل یک عمر صداقت، پاکی، فدا و مبارزه و مجاهدت مسعود.

مجاهدان اشرفی این گوهران بی‌بدیل ایران‌زمین به‌خوبی و به‌حق شکرانه برخورداری از نعمت شاگردی مسعود را به‌جا آوردند و از خدا می‌خواهیم که به حق این روز مبارک یعنی روز آزادی مسعود از زندان رژیم شاه، قدرت و توان برخورداری از نعمت وجود مسعود را به من و دیگر ایرانیان اعطا نماید.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
۲۹/۱۰/۹۵
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند – زندان گوهردشت کرج»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e4d3511-3f46-48ed-98ca-1382db526f9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات