728 x 90

اخبار حوادث,

افزایش قربانیان فاجعه فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران

-

ساختمان پلاسکو فروریخت
ساختمان پلاسکو فروریخت
 ساعت 1430:

آسوشيتدپرس - اسکاي نيوز: حداقل 75تن در جريان فرو ريختن ساختمان پلاسکو در تهران کشته شدند.

حداقل 45تن از کشته شدگان پلاسکو ماموران آتش نشانی هستند.

 
 ساعت1145:

خبرگزاری فرانسه: دهها مأمور آتش‌نشانی در پلاسکو در زیر آوار ماندند

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: ساختمان 17 طبقه پلاسکو تهران که اولین ساختمان بلند ایران بوده، بعد از آتش‌سوزی در طبقات فوقانی آن فرو ریخت.

 

این نگرانی وجود دارد که دهها نفر از مأموران آتش‌نشانی در زیر آوار مانده باشند... تلویزیون دولتی ایران گفت 200 مأمور آتش‌نشانی برای مقابله با این آتش‌سوزی به صحنه فراخوانده شده بودند و 38نفر از آنها در حین مقابله با آتش‌سوزی قبل از این‌که ساختمان فرو ریزد مجروح شده بودند.“.. دهها ”نفر از مأموران آتش‌نشانی همزمان با فروریختن ساختمان احتمالاً داخل ساختمان بوده‌اند.

 
 ساعت1100:

ساعت8 صبح امروز پنجشنبه30دی ساختمان تجاری پلاسکو در تهران بر اثر وسعت آتش‌سوزی کاملاً فرو ریخت و دهها تن کشته شدند.. برخی منابع می‌گویند هنگام فروریختن ساختمان حداقل 300نفر در ساختمان بودند. خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: تلویزیون دولتی پرس.تی.وی اعلام کرد 30مأمور آتش‌نشانی در جریان فرو ریختن ساختمان پلاسکو کشته شدند.

معاون امنیتی استانداری رژیم در تهران گفت: قبل از این‌که ساختمان پلاسکو فرو بریزد، از سفارتخانه‌های آلمان، انگلستان و ترکیه که در مجاورت این ساختمان قرار دارند، خواستیم که ساختمانهایشان را تخلیه کنند.

 
حجم گسترده آتش‌سوزی باعث ترافیک سنگین شده و تمامی خیابانهای اطراف بسته شده‌اند.

 

ساعت 1000:
ساختمان تجاری پلاسکو فرو ریخت
صبح امروز پنجشنبه 30دی95 ساختمان تجاری پلاسکو در تهران بر اثر وسعت آتش‌سوزی فرو ریخت.

 
حجم گسترده آتش‌سوزی باعث ترافیک سنگین شده و رژیم اعلام کرد از خیابان جمهوری به سمت شرق و از خیابان خیام به سمت شمال و از محدوده بهارستان به سمت غرب فقط خودروهای اورژانس و امدادی حق تردد دارند.

آسوشیتدپرس گزارش داد: برج آسمانخراش پلاسکو در تهران که دچار حریق شده فروریخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b16d483-31db-41b6-b749-4511e8397d7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات