728 x 90

تجمع اعتراضی در نجف آباد و مهاباد

تجمع اعتراضی کارگران کشت و صنعت مهاباد
تجمع اعتراضی کارگران کشت و صنعت مهاباد
کارگران کاشی نیلو در نجف آباد در استان اصفهان صبح روز یکشنبه ۲۶دیماه ۹۵ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده خود در مقابل دفتر این شرکت دست به تجمع زدند.

در مهاباد نیز کارگران کشت و صنعت روز یکشنبه 26‌دی در اعتراض به پرداخت نشدن 16ماه حقوق عقب‌افتاده دست به تجمع زدند.

یکی از کارگران کشت و صنعت مهاباد گفت: کارفرمای کشت و صنعت مهاباد در ادارهٴ کار و تعاون اجتماعی متعهد به پرداخت حقوق معوقه کارگران این شرکت شده اما با گذشت یک ماه از این تعهد، هنوز مبلغی دریافت نکرده‌ایم و بیمه کارگران و 16ماه حقوق معوقه هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: در خصوص دریافت حقوق وعده‌هایی داده شد که تاکنون عملی نشده‌اند و ما به‌صورت روزانه به تجمع در محیط کاری خود ادامه خواهیم داد.

همچنین نمایندة کارگران تصریح کرد: برنده مزایده کشت و صنعت از پرداخت پول ادارهٴ دارایی و انجام هر گونه همکاری جهت حل مسأله سرباز می‌زند به همین دلیل روند انتقال هنوز انجام نگرفته و ورود سرمایه‌گذار میاندوآبی به مجموعه تاکنون عملی و قطعی نشده است.

وی گفت: در جریان شکایت از مالکیت مجموعه کشت و صنعت، دادگاه تاکنون پاسخی قطعی به ما نداده است و کارگران هم‌چنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdbc7faa-f0af-438e-9059-7fc925642a2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات