728 x 90

تأکید ژنرال جیمز ماتیس بر مجازات رژیم ایران

ژنرال جمیز متیس
ژنرال جمیز متیس
در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، ژنرال جیمز ماتیس بر ضرورت مجازات رژیم ایران به‌خاطر نقش بی‌ثبات کننده و آزمایشهای موشکی تأکید کرد.

سناتور لیندزی گراهام: رئیس‌جمهور ترامپ به مردم آمریکا قول داده توافق اتمی با رژیم ایران را تغییر می‌دهد به‌خاطر این‌که وحشتناک است، آیا فکر می‌کنید پای حرف خود خواهد ایستاد؟

ژنرال جیمز ماتیس: فکر می‌کنم زمانی که تیم امنیت ملی تأیید شود، وقتی توسط سنا تأیید شود من با سایر اعضا کار می‌کنیم بهترین وضعیت را برای آمریکا ایجاد کنیم.

سناتور لیندزی گراهام: آیا فکر می‌کنید این توافق وحشتناکی است؟

ژنرال ماتیس: اگر من بودم امضا نمی‌کردم.

سناتور گراهام: شما چطور می‌خواهید آن را بهتر کنید؟

ژنرال متیس: اولین چیز این است که من از کنگره می‌خواهم یک کمیته مشترک از کمیته‌های بانکی و نیروهای مسلح تشکیل دهند تا بر اجرای برجام نظارت کنند که اگر تقلبی در کار بوده باشد در آن صورت کنگره در جریان قرار گیرد که چه خبر است و همزمان ما مطمئن شویم که سرویسهای اطلاعاتی ما کامل بوده و آنها را زیر نظر دارند. این مستلزم کار با سرویسهای اطلاعاتی متحدانمان می‌باشد که دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند که در داخل آن کشور کار می‌کنند. فراتر از آن می‌توانیم یک دفاع مشترک هوایی برای متحدانمان در خلیج‌فارس ایجاد کنیم تا بتوانند با ما کار کنند و هر زمانی که ما رژیم ایران را گیر بیاندازیم که درصدد نوعی فعالیت تروریستی باشد آن را به سازمان ملل‌متحد برده و آن را برای جهان افشا کنیم.

سناتور لیندزی گراهام: آیا شما معتقدید که رفتار رژیم ایران سوای برنامه اتمی آنها، خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است؟

ژنرال جیمز متیس: قطعاً این طور است

سناتور گراهام: آیا شما فکر می‌کنید رژیم ایران باید به‌خاطر کاری که در خاورمیانه می‌کند و آزمایشهای موشکی برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت باید تحریم شود؟

ژنرال متیس: معتقدم تحریمها اگر بین‌المللی باشند بهترند زیرا نمی‌توانند از آن تخطی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7e54188-1fb0-4aaa-a8a7-1b2438e635d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات